Gjest Skrevet 28. august 2008 #1 Skrevet 28. august 2008 Da er det bestemt, etter 1 år med slit, gråt, sykdom og ørebetennelser, at LilleM skal legge inn dren i ørene. - om 3 uker. Noen som har gode, fine erfaringer både med dren og narkose.. Jeg er litt engstelig, for jeg vet så lite!
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 28. august 2008 #2 Skrevet 28. august 2008 Jeg vet lite til ingenting om det dessverre, men vil bare ønske dere lykke til! Det føles nok godt at noe skal gjøres som forhåpentligvis fjerner plagene til lillegutt.
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 29. august 2008 #3 Skrevet 29. august 2008 Ingen erfaring. Vil bare ønske lille gutten din masse lykke til! Går sikkert kjempefint skal dere se :-)
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 29. august 2008 #4 Skrevet 29. august 2008 Hei. Ei venninne av meg har fått operert inn dren på begge guttene sine. Hun gruet seg veldig første gangen, men de var så flinke ¨på sykehuset. Etter at det var gjort så fikk gutten språket med en gang. Hun var veldig takknemlig for at det ble oppdaget så tidlig og guttungen ligger ikke etter språkmessig nå. Så nå i vinter som var måtte de igjennom det samme med gutt nr. 2 og det har gått veldig bra. Lykke til. Det kommer sikkert til å gå så fint.
Solstråle72 Skrevet 30. august 2008 #5 Skrevet 30. august 2008 Jeg har dessverre heller ingen erfaring. Men vil ønske lilleM lykke til. Dette går nok helt fint skal du se!
Tussi og Maja Skrevet 31. august 2008 #6 Skrevet 31. august 2008 Har et fadderbarn som har hatt dren i øret i flere år nå. Det funker kjempe-bra! Det gikk helt fint å få satt det inn, og de er vel til sjekk ca en gang pr år nå. Det har ikke vært noen problemer i det hele tatt - kun positive er faringer der i gården. Skjønner godt at du er litt engstelig. Men dette er vel noe de gjør veldig ofte, så det går helt sikkert fint. Blir nok godt for lilleM etterpå. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå