lengter daler ned i skjul... Skrevet 28. august 2008 #1 Skrevet 28. august 2008 fordi det er så grusomt vondt eller?
Gjest Skrevet 28. august 2008 #2 Skrevet 28. august 2008 hehe d tenkte jeg og..men d er fordi hvis de plutselig må ha hasteks eller de må ta de med tang eller hva de bruker så har de den klar.. åsså var d d at når pressriene begynnte så var d viktig at vi holdt igjen til vi fikk klarsignal,for ellers kan d bli for trangt for hodet å komme ut..så da er epiduralen god å ha for å ikke kjenne d presset så godt før d er klart hvis du forstod hva jeg mente:
lengter daler ned i skjul... Skrevet 28. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. august 2008 ok. ja da skjønner jeg ) min ligger i seteleie, skal på ul neste uke tror jeg. er så redd for å føde vaginalt hvis han ikke snur seg. men er livredd for ks og.
Gjest Skrevet 28. august 2008 #4 Skrevet 28. august 2008 jeg vet akkuratt hva du snakker om..min ligger i sete..oppdaga d i uke 37..å nå er jeg uke 40..har termin om 2 dager..å d blir setefødsel på meg.. var helt i sjokk de første ukene..men nå er d bedre..fått mye informasjon om setefødsel..å spurt å gravt om alt mulig..ringt titt opp til føden hvis jeg har spm ,å de svarer gledlig:) når har du termin? har jo ikke gått igjennom dette ennå,men hvis du lurer på noe så må du bare spør..jeg kan jo prøve å formiddle d jeg har fått visst av legene på sykehuset:)
Zupermam Skrevet 28. august 2008 #5 Skrevet 28. august 2008 alt jeg vet er iallefall at epidural er herrlig!!! stikket i ryggen er IKKE vondt, og man får det så mye bedre! Og i motsettning til i gamle dager, mister man ikke følelsen i bena, slik at man kan gå rundt og bevege seg:)
Hjerterdamen Skrevet 28. august 2008 #6 Skrevet 28. august 2008 Man trenger ikke det, har hatt en sete med og en uten. Synes det var mest OK uten!
Madamina Skrevet 28. august 2008 #7 Skrevet 28. august 2008 Seteleie er veldig komplisert, ikke minst for barnet. Før tok man KS nesten uansett. Jeg ville satt meg litt inn i det på forhånd om jeg visste det ble seteleie. Har selv alltid tenkt å klare meg uten smertestillende, men tror at seteleie krever sitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå