Gå til innhold

Noen som har stellekommode å anbefale?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har ikke plass på badet til stellekommode, og tenkte derfor å ha det på rommet vårt. (Får varme opp rommet på dagen, og lufte til kvelden) Vi ønsker ikke å ta hull i flisene på badet for å henge opp ett på der.

Er det noen som kan anbefale en kommode? Ønsker uten "badekar" oppi. Har badebalje fra forrigeman. Kan gjerne bare ha stellematte oppå en vanlig kommode også, men da må vi kanskje ha en som er ganske dyp? Noen anbefalninger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har Malm fra ikea med 5 skuffer i høyden. FOr mannen som er 190 er det perfekt høyde med litt høy stellematte oppå (har limt den fast litt så den ikke skal skli), mens for meg på 165 er den bittelitt høy (står på sånn krakk som ungene bruker når de skal rekke opp til vasken), selv om jeg fint klarer meg. I alle fall god plass til tøy og stelleprodukter i den.

Men har dere ingen muligheter for å stelle på badet? Alt er selvsagt en vane, men jeg syns det er veldig klønete å ikke stelle i nærheten av vanntilgang, spesielt når det er bæsj på gang (jeg er ingen tilhenger av våtservietter, da, det har kanskje en sammenheng). Da ville jeg heller bare hatt matte på gulvet.

Skrevet

Hvis det er bæsj, så får jeg heller stelle på gulvet på badet, men det er jo veldig greit med en kommode uansett. Så jeg slipper å kle på på gulvet og sånn. Vil helst bruke vann istedefor servietter jeg og. Men har sett at det finns små "baljer" på ikea som en kan ha vann oppi. Går ihvertfall til tissebleier! Men ønsker meg som sagt en kommode til å stelle på uansett, så jeg slipper gulvet hver gang. Har stellematte fra før av.

Skrevet

Okei :o)

Er som sagt godt fornøyd med den vi har, go så har vi skrudd fast knagger på den ene kortsiden til å henge kluter på tørk på, pysj og klærne mens man skifter. Enkel og grei og mye billigere enn de vanlige stellekommodene :)

Skrevet

Hej, vi har samma problem, ett litet bad!

Har därför tänkt att köpa leksvik från Ikea att ha på sovrummet, (se link)

http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/S19842534

På badet har samboern hängt opp ett oppfällbart bord som vi kan änvända oss av när det är bajs å bad på dagsagendan! :)

Den serien har jag i klesskap o. dyl. så den föll naturligt att det var den vi skulle köpa :)

Lycka till! :)

Skrevet

Vi har kjøpt Romate kommode fra Skeidar, det er en vanlig kommode, men i samme størrelse og høyde som stellekommoder. Skuffeseksjon på den ene siden og skap med hyller på andre. Også har vi kjøpt en egen stellematte til å ha oppå. Den er litt dyrere enn ikea, men vi ville ha noe i ordentlig kvalitet som ikke er laminat.

Skrevet

Takk for svar! Jeg har også sett på den fra Skeidar. Får vurdere litt. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...