Arie Skrevet 28. august 2008 #1 Skrevet 28. august 2008 Hei alle sammen! Jeg har kikket innom denne siden i all hemmelighet i et års tid nå. Det har seg slik at jeg fikk beskjed i går av min samboer at vi kan nå begynne på resten av livet. jeg har nemlig vært klar for barn i noen år nå, men vi har studert begge to. jeg begynte å jobbe i 06 og derfor begynte mine eggstokker å ringe. Men samboeren var fortsatt student. og han hadde et ønske om å få inn penger han også. noe jeg har forstått veldig godt. man samtidig kjente jeg tårer presset på da andre fortalte at de var med barn eller skulle begynne å prøve. Det var lissom ikke noe gøy å se store mager overalt. Men i går fikk jeg høre at min fantastiske samboer har fått seg full jobb! han kom hjem og sa at nå var det bare å slutte på pilla for nå ble det hus og barn. hurra! Nå som den tiden jeg har ventet på er her, kjenner jeg at hodet mitt må få tid til å følge med. Noen som har det slik som meg? Vel dette var min historie så langt. jeg har på følelsen at det blir en spennende høst. : )
Gjest Skrevet 28. august 2008 #2 Skrevet 28. august 2008 Hei hei. Så spennende!!! Husker tilbake den dagen jeg og samboeren min bestemte oss for at nå skal det bli baby! Hadde så mange tanker svirrende rundt i hodet mitt at jeg nesten ble svimmel. Ville bare ut å kjøpe barnevogn og dekorere barnerommet med en gang.. hihihi Kos dere med babylaging og håper at du snart hopper videre til 1.trimester!
Kazaya er fødeklar Skrevet 28. august 2008 #3 Skrevet 28. august 2008 Så god følelse det må være for deg som har vært "klar" for å bli gravid lenge. Så må jeg også si at jeg synes det var søtt av mannen din å si at nå kan du slutte med pilla for jeg har fått jobb. Det viser jo at han også har hatt det (og dine ønsker)i tankene en stund! Lykke til!!!!
Arie Skrevet 28. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 28. august 2008 Ja, en utrolig god følelse! Jeg tror nok hus står først på ønskelista, men når jeg leser om alle som har prøvd så lenge, blir jeg litt svett. jeg har gått på p-piller i 13 år.... hvordan tror dere det går?
Arie Skrevet 28. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. august 2008 ja, tenk hvis det går så fort! det hadde jo vært koselig.
Musemor med tre søte små Skrevet 28. august 2008 #6 Skrevet 28. august 2008 Hei Arie. Når jeg begynte å prøve på første mann hadde jeg brukt p-pille i 13 år og det tok 12 mnd å bli gravid. En historie som likner mange her, men disse historene er untaket. De fleste bruker mye kortere tid, også etter langtids bruk av p-piller Skal selv starte på nr. to. 1 pp starter etter neste mens. Høper vi møtes på 1. trimeste om veldig kort tid ;-) Lykke til
Arie Skrevet 29. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 29. august 2008 Det var godt å høre! Tusen takk:) Ja, håper vi sees på 1 trimester! Lykke til du også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå