Lykke-liten Skrevet 28. august 2008 #1 Skrevet 28. august 2008 Jeg har lyst på mer lesestoff, men begynne å gå tom for forfattere.... Har lest alt av Jo Nesbø, Karin Fossum, Anne Holt, Henning Mankell, Stieg Larsson og Tove Nilsen. Kunne nå tenkt meg en ny serie:) På forhånd takk for hjelpa!
mammapusen Skrevet 28. august 2008 #2 Skrevet 28. august 2008 En islandsk krimforfatter som heter Arnaldur Indridason! Har 5-6 bøker som er utgitt på norsk, bl.a.:Myren, Røsten, Gravstille. Skriver veldig bra!
Maf og lillemann Skrevet 28. august 2008 #3 Skrevet 28. august 2008 Unni Lindell? så henne ikke på lista de, men kan jo hende du har lest bøkene om cato iversen! vi har ihvertfall helt samme smak i krimbøker =)
Gla`jenta&lilleSophie Skrevet 28. august 2008 #4 Skrevet 28. august 2008 Kan også anbefale Unni Lindell, Håkan Nesser og Helene Tursten.
tullemor_til_snart_4 Skrevet 28. august 2008 #5 Skrevet 28. august 2008 Er hekta på Clive Cussler, bøkene han har skrevet om Dirk Pitt og NUMA. De er bare ikke til å legge fra seg!! Det er ingen serie egentlig, men det går på en måte en rød tråd gjennom de bøkene. Så det er bare å starte på den første, og håper på at du ikke tar igjen CC før ha nfår gitt ut fler;)
annemor80 Skrevet 28. august 2008 #6 Skrevet 28. august 2008 Kan sterkt anbefale Robert Wilson! Har lest endel av ham nå, spesielt en serie om Javier Falcon som er helt vanvittig spennende! Den første boken heter Den blinde mannen i Sevilla.
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 28. august 2008 #7 Skrevet 28. august 2008 Hva med Camilla Lackberg ? Usikker på om jeg skrev navnet rett,men gode bøker )
Lillemus&mamma'n Skrevet 28. august 2008 #8 Skrevet 28. august 2008 Val Mc Dermid og Elizabeth George, førstnevnte kan bli litt makaber, men skriver bra. Særlig de første bøkene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå