foxie Skrevet 28. august 2008 #1 Skrevet 28. august 2008 lurer litt her jeg.... har nå prøvd i tre år med å bli gravid,det ser ikke ut til å klaffe .... men ser du noen flere barn på meg...............? Jeg har to barn, en av hver...min dato er 23 juni 73. håper du har tid til å se litt på meg.Da ville jeg blitt veldig glad. Tusen takk...
stratosen_er mamma_ Skrevet 28. august 2008 #2 Skrevet 28. august 2008 hmmm....for meg ser d ut til at du trenger litt hjelp for å komme igang igjen....har du uregelmessige menstruasjoner? føler litt kluss ifht dette...virker som du blør mye til tider for så å ha kortere menstruasjoner senere...hmm...nå må du ikke ta dette ille opp, men veier du mer nå enn da du fikk de andre barna??føler at også er et lite hinder for deg...(mulig jeg bommer totalt her, men jeg skriver det som dukker opp i hodet mitt).... Jeg tror nok at du kan få et barn til viss du tar litt fatt i "problemene", for det er ikke snakk om store endringene som skal til før det klaffer:) ønsker deg masse lykke til:) klem
foxie Skrevet 28. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. august 2008 hallo... du har helt rett når du sier at jeg veier mer nå enn før...det gjør jeg.La på meg en del etter sist svangerskap, og de sitter godt, de kiloene.Du har egentlig litt rett ang mensen også. Håper det klaffer snart da, har akkurat begynt på grete rode. tvinner tommelen her
stratosen_er mamma_ Skrevet 28. august 2008 #4 Skrevet 28. august 2008 oki;) det høres ut som en god plan:) tror nok at d kommer til å hjelpe:) lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå