Linda & Peanut Skrevet 28. august 2008 #1 Skrevet 28. august 2008 heisann! jeg har lyst til å vaske dyna og puta mi, men har aldri gjort det før og lurer på om noen vet hvordan det gjøres..?.. finner ingen vaskeinstruks på dyna/puta men står at det er "høie exclusive". noen som vet om jeg kan bruke vaskemaskin og tørketrommel? hvor mange grader?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 28. august 2008 #2 Skrevet 28. august 2008 Jeg har en pute i Exclusive og den mener jeg kan bli vasket på 60 grader (samme gjelder vel for dyna regner jeg med). Men husk å sjekke vekten på dyna før du hiver den i maskinen, så ikke det blir for tungt ifht hva maskin tåler! Syns det er rart det ikke står noe på dyna di forresten - det pleier å være vaskelapp på... Bruk en ball eller noe mens du vasker så den ikke klumper seg seg )
Heaven har født::) Skrevet 28. august 2008 #3 Skrevet 28. august 2008 Den skal tåle 60 grader den,men for sikkerhets skyld kan du jo ta den på 40. Bruk halv dose vaskemiddel:)
Heaven har født::) Skrevet 28. august 2008 #4 Skrevet 28. august 2008 Når du tørker den i tørketrommel, bruker du laveste temp....
S.J.E.F.E.N Skrevet 28. august 2008 #5 Skrevet 28. august 2008 Den er bare å slenge inn på 60 grader er lurt å kjøre den i tørketrommel også "høie exclusive" er vell ikke dun om jeg husker riktig så den "MÅ" ikke i tørketrommel, men det er lurt.
Linda & Peanut Skrevet 28. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 28. august 2008 tusen takk for svar alle sammen da blir det vask av dyna og puta i dag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå