Gå til innhold

En illusjon?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en venninne som i går testet positiv graviditets test. Da fikk jeg så utrolig lyst til å teste selv....så i dag tidlig kl 0630 sto jeg opp og tok en CB vanlig test. Jeg stirret og stirret og stirret og noen ganger syntes jeg at jeg så en svaaaaak skyggestrek (IKM på mandag) kom av på vinkelen og lyssetting. Tro om jeg har så lyst å bli gravid at også synet spiller meg et puss. he he!!!!!

Flere som har opplevd det samme? tror jeg er helt tussete.....Har lyst å kjøpe en CB digital men fornuften(!) sier vent til mandag...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, jeg må innrømme at jeg flere ganger har stirret så lenge på testen at jeg til slutt tror at det er en strek der:P Det er ikke lett å vite om det faktisk er en strek eller ikke. Synes du skal ta en CB digital, men du kan jo ta den på lørdag?;) Da er den 90% sikker:) Masse masse lykke til!!!

Skrevet

Det kommer jeg til å gjøre! Har skikkelig god følelse på denne pp! Fikk mannen min til å kjenne litt på puppa mine i stad(det sa n jo ikke nei til ;)) for jeg synes de er litt tyngre og mjukere, og han synes de er litt annerledes!! Blir så skuffa om det ikke er noe nå! Lykke til du også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...