Mamma´n til A og F Skrevet 28. august 2008 #1 Skrevet 28. august 2008 Kan jeg spørre deg om noe i forhold til den forrige tråden din.... Var 6 åringen din sånn også i tidlig "trass" ved 2-3 års alder?
Gjest Skrevet 28. august 2008 #2 Skrevet 28. august 2008 Han var helt ekstrem da han var 1,5 år i hvertfall husker jeg, og så hadde vi endel skikkelige byger med ham når han var rundt 3,5-4,5 år før han roet seg veldig og var nærmest en engel mellom 4,5 og 5,5 år. Men akkurat når han var rundt 2 år tror jeg han var realtivt grei å ha med å gjøre. Må innrømme at jeg ikke husker helt, har nok fortrengt endel her, hehe...
Mamma´n til A og F Skrevet 28. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. august 2008 takk for svar:) Mi eldste har nemlig aldri hatt disse "anfallene", ei heller skikkelig "trass". Ble sjokkert første gangen jeg så min yngste gikk ut av sitt gode skinn.... Men har vel med medfødt temperament å gjøre. Sliter med å forholde meg rolig, blir jo nesten litt redd....
Gjest Skrevet 28. august 2008 #4 Skrevet 28. august 2008 Ja det er vanskelig når de klikker helt. Føler det verste er når jeg liksom ikke helt får kontakt med ham. Mini viser også slike tedenser, mens mellomste får vi kontakt med, men han lukker seg inne i seg selv i stede liksom. Så her har alle tre rikelig med temperament :-/ Men, men, man lærer jo hele tiden nye teknikker for å takle dette og så blir en jo bra rustet til tenårene da ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå