Anonym bruker Skrevet 28. august 2008 #1 Skrevet 28. august 2008 Er det noen her som har tatt noen av NORAM-emnene på universitetet i oslo? Altså nord-Amerikastudier? Hvilke emner har du tatt og var det bra, lærte du mye, var det bra forelesere? takk for hjelpa, jeg lurer så på hva jeg skal gjøre fra jul.
Gjest ->>- Skrevet 28. august 2008 #2 Skrevet 28. august 2008 Tok det som nå heter NORAM2572 en gang i tiden, det var fantastisk morsomt - om det fortsatt er Deborah K-D som underviser anbefales det på det sterkeste. Også tatt en del av ENG-emnene som er inkludert i Nord-Amerikastudiene men ikke har NORAM-koder, men jeg vet ikke om det også er av interesse?
Anonym bruker Skrevet 28. august 2008 #3 Skrevet 28. august 2008 Jeg har sett de har noe om am.govt og noe om am.public life som ser litt spennende ut, men er ikke så interessert i språk-emner hvis det er det du tenker med engelsk-emner. Må vel kikke litt mer. Takk for svar i alle fall, har du andre annbefalinger tar jeg gjerne i mot.:-)
Gjest Skrevet 28. august 2008 #4 Skrevet 28. august 2008 jeg har tatt to NORAM emner. NORAM1506 - Amercian Civilisation, An Introduction og NORAM2305 - Literature and Society in the United States and Canada Det første var helt greit, det er et sånn type fag hvor man stort sett kan alt de kommer med fra før. Så kanskje ikke sånn kjempespennende. Det andre faget er et litteraturfag og dermed veldig gøy.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2008 #5 Skrevet 29. august 2008 Takk for svar. Jeg tror nok ikke at JEG hadde kunt alt de sa fra før, da... :-) Jeg får lese litt rundt og orientere meg, det er så vanskelig med sammensetninger som er godkjent og ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå