Anonym bruker Skrevet 28. august 2008 #1 Skrevet 28. august 2008 Går og gnager på noe som gjør meg så forbanna.Hadde en episode for lenge siden der min mann ble igjen aleine med en.Vi var først en hel gjeng.De har ikkje rota eller slikt...men ble fulle og hadde til slutt lite klær på..dansa og min mann flekta ræv osv..og ville bli tatt bilde av.Visste dette med en gang neste dag men blir mer og mer forbanna som tiden går.Har snakka med begge og har ledd av det men han vet eg ble såra og.Han liker ikkje at eg kommer inn på det..er litt spydig mot han på en humoristisk måte for eg vil ikkje krangle.Han mener eg har litt dårlig selvtillit men eg mener dette er for dumt og ikkje går på selvtillit.Vi har alltid sett på vårt forhold som noe helligt og at utroskap er en gyldig grunn.alt annet skal jobbes med.Vi har det så sinnsykt bra og han har aldri gjort slik før...har vært ilag imaaange år og står sammen som støpt.Har fire barn og koser oss ilag.Vi har meget bra samliv og sexliv. Lurer nesten på om vi har det for godt. Men har så lyst å gi han inn og si hvor såra eg er og at slik oppførsel finner eg meg ikkje i en gang til!! Tar alltid ting opp på en rolig måte men føler for å blåse ut! Blir sint på dagtid men roer meg når han kommer for da er alt så fint.Er redd for at han blir veldig sint og lei av at eg maser..men går som en tikkende bombe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå