Gjøkeredet③ Skrevet 28. august 2008 #1 Skrevet 28. august 2008 Nysgjerrig på denne butikken og klærene deres.. Noen som har handlet det? Og er det bra kvalitet, ok priser osv? Minner jo litt om Polarn O. Pyret, eller?
MintCondition Skrevet 28. august 2008 #2 Skrevet 28. august 2008 Jeg syns IKKE L&L minner om PoP i det hele tatt. PoP har veldig god kvalitet på klærne sine, de fra L&L er snarere tvert i mot vil jeg si. Og så er det spøkelser på AAAAALT! Prisene er høye ift kvalitet. Jeg er ergo ikke imponert
Gjøkeredet③ Skrevet 28. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. august 2008 Greit å vite... Det jeg mente med at de minner litt om hverandre er at jeg syntes begge har mye fokus på striper? Eller tar jeg helt feil.. Men greit å vite at PoP har bedre kvalitet, da vet jeg hvilken butikk jeg skal velge å handle på)
nanomor Skrevet 28. august 2008 #4 Skrevet 28. august 2008 Jeg har vært kjempe fornøyd med klærne fra laban og labolina!! Tåler maaaaange runder i vaskemaskin uten å miste fargen, og er også slitesterke. Eneste er at de har litt små str, men det er jo egentlig ikke noe problem:)
MintCondition Skrevet 28. august 2008 #5 Skrevet 28. august 2008 Ja, de har endel striper på L&L, det har du rett i Sen nano her syns det er god kvalitet, så d ahar du fått to forskjellige oppfatninger av den saken
Gjest Skrevet 28. august 2008 #7 Skrevet 28. august 2008 Det fins INGEN likheter med polan o pyret.. bortsett fra at det er klær.. laban er dyrt.. det er vel egentlig pop også.. men kvaliteten er helt annerledes.. men jeg må ha et laban plagg også.. for de er jo veldig søte.. men buksene mister raskt formen.. også er det mye like klær... Her er det pop som gjelder..
temine Skrevet 28. august 2008 #8 Skrevet 28. august 2008 Vi har bare hatt en pysj, en genser og en toalettmappe til tulla derfra. De er små i størrelsen ja, men kvaliteten virker ok. Pysjen mista litt farve ganske raskt, men genseren har holdt seg veldig fin. Toalettmappa er også bra;)
Gjest Skrevet 28. august 2008 #9 Skrevet 28. august 2008 og laban og labolina er store i str syns jeg.. gutten min på 19 mnd har brukt en laban genser i str 74/80 helt til nå.. måtte legge den bort nå.. pga da var den snau på armene.. Og han har fortsatt en myk bukse i str 74/80 som passer..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå