Anonym bruker Skrevet 28. august 2008 #1 Skrevet 28. august 2008 Jenta mi på 4,5 år har strevd med fordøyelsen og å holde seg tørr lenge - men i dag tar det kaka!! Hun må bæsje HELE tiden, men det kommer nesten ingen ting når hun sitter der. Men alltids litt i trusa. Så sånn går nu dagene - på do, på do, på do, vask av do, vask av hele ungen dersom hun er hjelpsom og skal ordne opp selv, og innimellom skal mini ha ny bleie også. Tenkte oss på butikken men det er bare å glemme. Så ut som om det kom til å gå seg til, men det var visst kortvarig. På tirsdag har vi time til manuellterapaut, så kan vi håpe på mirakler. Sorry, måtte bare blåse ut!!
~~DoraDora~~ Skrevet 28. august 2008 #2 Skrevet 28. august 2008 Uff dette hørtes strevsomt ut ja. Verken kjekt for deg eller jentea stakkars. Håper manuelterapeuten kan hjelpe henne. Jeg husker en gutt som hadde det samme problemet da vi var små. Dersom det kan være en trøst for deg, så husker jeg at vi andre var så vant til dette, at vi ikke reagerte negativt på det. (Vi var vel rundt 4-5 år gamle da). Husker det ordnet seg før han begynte på skolen, men vet ikke om han fikk no hjelp, eller om han "vokste det av seg" Lykke til hos manuelterapeuten ))
Anonym bruker Skrevet 28. august 2008 #3 Skrevet 28. august 2008 Takk:) De voksne i bhg reagerer nok mer enn barna ja, er glad hun er hjemme i dag. Men det er irriterende å bruke hele dagen på sånt. Heldigvis har hun vært flink til å løpe på do med det samme hun kjenner det kommer i dag;) Nesten for godt til å være sant at det kan fikses så enkelt. Alternativt kan vi få utredet bakterieflora i tarmen, det håper jeg virkelig vi slipper å styre med. Utredninger er som regel mye mas og tar lang tid, så vi håååper på the magic touch:) HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå