Anonym bruker Skrevet 28. august 2008 #1 Skrevet 28. august 2008 Jeg har en mannlig bekjent på 27 år, han har sitt eget firma, bil, hus osv. Men han har ingen barn, og sier selv at han aldri vil bli sammen med ei som har barn fra før, for han vil ikke bo sammen med andre barn enn sine egne - hvis han får noen. Han har etter hvert fått et rykte på seg her jeg/han bor. Han ligger rundt, finner seg unge jenter på nettet (www.deiligst.no og nettby) som han har sex med. Ofte har han dumpet dem rett etterpå, fordi han ikke føler noe mer og han har fått mye pes fra jentene for det. Han trener 5 ganger i uken og tar solarium nesten like ofte etc. Nå viser det seg at de to siste erobringene hans har vært 14 (!!!) og 16 (sistnevnte fylte 16 år den mnd han traff henne, i mai i år). Hun siste er han faktisk sammen med nå.. Henne fant han på www.deiligst.no. Han har forandra alderen sin både på facebook og nettby nå, og skriver at han er 20 år istedet for 27.... Jeg syns det er litt småekkelt... men vet ikke om jeg overreagerer.. Han sier bare "Men jeg liker de unge jentene!!" Jeg har alltid prøvd å være venn, men vet liksom ikke hva jeg skal si når han kommer til meg og sier at folk kaller ham for pedo og sånt på nettet og msn... Hva syns dere om at en på 27 holder på sånt?
Anonym bruker Skrevet 28. august 2008 #2 Skrevet 28. august 2008 Hvis jeg skal være hyggelig mot fyren, ville jeg nøye med å kalle ham jævlig patetisk... Pedofil er han nok ikke siden han holder seg til jenter som har kommet i puberteten, men 14-åringer er jo ulovlige, og når han er såpass gammel i forhold til dem, så vil han kunne bli dømt for seksuell omgang med mindreårige. Det er også temmelig tvilsomt at han juger på alderen sin. Problemet hans er vel at han er livredd for å binde seg, og løsningen da er å ha seg med jentunger... Mulig han også liker det overtaket han får når han er såpass mye eldre, at disse jentungene har litt færre "egne meninger" enn det litt mer voksne jenter har... De er lettere å manipulere...
Gjest ->>- Skrevet 28. august 2008 #3 Skrevet 28. august 2008 Det er langt mer enn SMÅekkelt. Om du vet at han har et seksuelt forhold til noen under seksten, synes jeg du skal anmelde det. At han pøker på en sekstenåring er ekkelt og antyder at han er grundig umoden, men ellers lite å gjøre med.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2008 #5 Skrevet 28. august 2008 Det var vel drøyt da.... vet en som er 33/34 og ilag med ei på 17 (mulig hu er fylt 18 nå)
Anonym bruker Skrevet 28. august 2008 #6 Skrevet 28. august 2008 Anonym: Hva var drøyt? At jeg spurte om dette eller situasjonen i det hele? Forresten syns ikke jeg 33/34 og 17 er bedre heller... Selv om jenta er over den seksuelle lavalder. HI
Anonym bruker Skrevet 28. august 2008 #7 Skrevet 28. august 2008 Herlighet, hva er det du legger deg oppi?? Alder ingen hindring i kjærlighet er det ikke det det heter?? La han fyren peise på disse fjortisene... når de åpenbart er med på det, får de tåle steiken også..
Anonym bruker Skrevet 28. august 2008 #9 Skrevet 28. august 2008 Det er vel ikke akkurat kjærlighet vi snakker om her vel? Heller det at han utnytter småjenter pga sin egen redsel for forpliktelser.... Kvalmt når det gjelder 16-åringen, og ulovlig når det gjeder 14-åringen. Og hadde det vært min datter hadde han blitt anmeldt tvert! Ikke HI
Anonym bruker Skrevet 28. august 2008 #10 Skrevet 28. august 2008 Æsj... Han stopper nok ikke med dette her med det første... Spørsmålet er bare hvor mange 14 åringer han skal få lov å "peise over" før han blir tatt for det. Tenk når han blir 30, 35, 40>>> og fremdeles har seg med mindreårige.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2008 #11 Skrevet 28. august 2008 Jeg har selv en fetter som er i samme alder som din bekjente. Han holder på med småjenter han også. Han holder seg til jenter rundt 16 år hele tiden. Selv om han selv blir eldre og eldre. Når jeg har spurt ham om hvorfor så ungt, og hvorfor ikke finne ei jente som i alle fall er over 20 år. Da svarer han at de har hatt for mange sexpartnere og at han helst vil ha ei som er praktsk talt urørt. Så spurte jeg han om hvorfor det når han selv har hatt nærmere 100 sexpartnere om jeg inkluderte de horene i thailand på turene hans dit. Hvorfor ikke bare finne seg ei moden jente som han kan stifte familie med. Da svarte han at de tenker for mye selv, og han vil ha ei som gjør som han sier. Han vil rett og slett forme de. Jeg sa at jeg personlig syntes det var en syk tanke, og at han heller kunne kjøpe seg ei falsk plastikkdukke eller importere ei fra thailand. Så nå prater vi ikke sammen mer. Fordi jeg sa nøyaktig det jeg mente om det han holdt på med. Jeg mener han burde gå i terapi for å få et annet syn på jenter og litt mer empati og slutte å være så egoistisk og dum. Mvh ei som ikke tolererer pedofili!!
Anonym bruker Skrevet 28. august 2008 #12 Skrevet 28. august 2008 Det er like mye pedofili om han har seg med noen under lavalder fra thailand :-( de like lite plastdokker som norske jenter..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå