Gå til innhold

urolige føtter?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

er i uke 37 . må bare spørre om det er noen andre her som

får urolige føtter om kvelden?? uansett hvor trøtt jeg er å vil bare sove

så er liksom ikke føttene i ro,vet ikke hvordan jeg skal ligge å ha føttene. synes det er litt stressende og ekkelt . noen andre som føler det slik om natten når de skal legge seg ?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har det på akkurat samme måte, har hatt det slik i hele sommer. (Termin neste uke.) Jeg har kjøpt magnesiumtabletter i helsekostbutikken og det hjelper litt men de urolige føttene forsvinner ikke. Har et massasjeapparat som egentlig er til å massere ryggen med som jeg bruker litt på leggene når det blir ille. Ligger våken hele natten og sovner som regel ikke før 4-5 tiden hver morgen. Veldig irriterende og slitsomt. Det finnes diverse kjerringråd du kan prøve, det sies at det skal hjelpe å knyte en rød ulltråd rundt ankelen men jeg har ikke prøvd dette selv.

 

Forhåpentligvis forsvinner dette etter fødselen.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt kjerringrådet om ulltråd rundt anklene, men har ikke prøvd det. Noe som hjelper på meg er at samboeren min masserer meg under føttene på kvelden før jeg legger meg. Har hatt disse plagene noen uker, og det er så slitsomt, får ikke sove og finner ingen god sovestilling. Har prøvd å sove med ullsokker også, men det ble veldig varmt=) Rart...hehe. Verdt forsøket hvertfall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rød ulltråd funket med førstemann, men under siste svangerskap prøvde jeg magnesium-tilskudd, fås kjøpt i helsekost butikker. det hjalp masse..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...