Sara Rompompei Skrevet 28. august 2008 #1 Skrevet 28. august 2008 Fy flata assa Har venta og venta på at dette belegget mitt skulle komme. Slik at jeg kunne få ferdig denne gangen min. Og så har det blitt borte under transport!!! Nytt er sendt, men det kommer ikke før på mandag.... tidligst. Og så jeg som har tromma i sammen arbeidsfolk og ordna barnevakt og greier. Grrr assa Så om du skulle se en rull med mørk mørk grå linoleum liggende og slenge et eller annet sted, så dytt den inn i maskinen og send den til meg da. Litt fortere enn brennkvikt. Jeg har en mistenkt i saken da...... Lurer på om pappa ikke har en finger med i spillet her.... Han grøsser nemlig over at jeg vil ha så mørkt gulv..... Han har masa fælt på at jeg skal ombestemme meg. Kanskje dette er en rampestrek for å få meg til å velge et lyst ett i ren desperasjon for å få ting gjort..... hmmmm.... ;o)
frøydis m/ 4 Skrevet 28. august 2008 #2 Skrevet 28. august 2008 Å så kjedelig når alt ligger til rette for å få jobben gjort! Du får jammen ta et godt tak i den faren din og riste han til han sier hvor han har gjemt belegget :-))) Håper det ordner seg fort over helgen da, og at arbeidsfolk og barnevakt bare setter seg på vent....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå