Storebror & Lillesøster Skrevet 28. august 2008 #1 Skrevet 28. august 2008 Da jeg skulle ta en test på badet i dag,tisset jeg i ett uringlass og gutten min på 19 mnd var der,jeg prøvde og skjule dette litt for han,men da han så glasset med tiss så ble han helt vill dikka,dikka og smilte og lo,mer,mer..nei sa jeg og satte det høyt og fant fram testen den skulle han seelvfølgelig også ha,trodde vel at det var juice i glasset og får det bare en av og til,så han var jo helt vill,og veldig fornerma når han ikke fikk,fann vannglasset hans på badet og fylte i vann,men nei skulle ha tisset,hylte og vrælte,gikk ned og skulle finne noe juice til han så jeg kunne ta testen,men det hadde vi ikke,heldig vis hadde jeg en sånn nestle juice boks,men nei skulle ikke ha den,tømte det i et glass da var det greit,skal si de småtrollene vet hva de vil,pleier ikke få viljen sin sånn,men jeg ventet ei som skulle komme og hente noen bilder og ville jo ikke at hun skulle komme midt under testinga,i noen situasjoner tar de helt styringa og får være skjefen. He,he...må bare le når jeg ser for meg det gliset når han ser uringlasset,og er såååå fornøyd og tror han skal få drikke.
idamor & lykketrollene Skrevet 28. august 2008 #2 Skrevet 28. august 2008 Dem er jo så skjønne da Vet akkurat hva dem vil..Dem forstår nok mye mer enn vi tror.. Var det graviditets test du tok eller?
Storebror & Lillesøster Skrevet 28. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. august 2008 Ja,har vært småkvalm ei uke,men syntes egentlig det var tidlig og kjenne symptomer siden jeg har en veldig uregelmessig mensen og går 30-50 dager mellom hver mens,er 21 dager siden mensen,testen var negativ,men vet ikke om det er fortidlig og teste enda.
idamor & lykketrollene Skrevet 28. august 2008 #4 Skrevet 28. august 2008 Får krysse fingrene for at det ikke er helt fortrolig enda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå