lisasmurf med 2 herlige små Skrevet 28. august 2008 #1 Skrevet 28. august 2008 Jeg har sliti litt med hetetokter og hjertebank de siste dagene. Er litt forkjøla og det har vært ganske slitsomt på jobben de siste ukene med mye fravær og innkjøring av nye barn (jobber i bhg). I tillegg har jeg ikke kjent no spes mye liv heller de siste dagene, dvs kjennes ut som babyen ligger veeeldig langt ned og jeg får av og til noen heftige trykk mot blæra. Hvis jeg ligger på sida og sover, får jeg drit vondt i hoftene og i ryggen og ligge på mage og rygg er bare ubehagelig. Hjelpes! dette var mye greier men. Noen råd? Er det noe å ringe lege etter eller er det helt vanlig? Er 27 uker på vei.
Ragdoll Skrevet 28. august 2008 #2 Skrevet 28. august 2008 Jeg har akkurat det samme som deg.. Blir kjempe bekymret, men legg deg nedpå og slapp av i sofaen og drikk kaldt vann, eller et søtt eple.. Jeg gjør alltid det når jeg har hatt travle dager med mye stress og ikke har kjent noe til prinsen på en stund.. Men han er der Jeg ringer føden/jordmor eller legevakta med en gang jeg er i tvil om noe jeg.. Bedre å ringe før det er for sent hvis noe en gang skulle være galt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå