Gå til innhold

Hva ville dere gjort??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et problem!

Har IKM på lørdag og symptomer så det griner etter (innbiller meg sikkert alle:p)

Men sambo kommer ikke hjem før om to uker! og han vil at jeg skal vente til da med å teste, slik at vi kan være sammen når vi får resultatet.. Jeg vil teste idag, jeg.. Er så spent!

Men hvordan skal jeg klare å vente så lenge og er det egentlig nødvendig?=) hehe.. Såklart er det best om han er der sammen med meg.. men jeg vil vite om jeg har en spire nå, ikke om 2 uker:P har allerede ventet en halv eveighet på denne uken:)

Hva ville dere gjort??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg må vel innrømme at jeg helt klart hadde testet på ikm. Hadde ikke hatt sjanse til å holde meg, nei:) Lykke til med valget...

Skrevet

Tror nok ikke jeg hadde klart å holde meg.

Tror han virkelig du vil klare å vente TO uker????

Skrevet

helt klart sagt til sambo at det kunne han bare glemme... jeg hadde IKKE klart og vente... hadde nesten blitt litt iritert om han hadde forventet det... hehe... la oss få vite hvordan det går =)

Skrevet

Hadde ikke hatt sjans med å vente nei:P

Let us know, lykke til=)

Skrevet

Fint at dere syns dette:) hehe.. Akkurat det samme jeg føler:)

Når jeg tør å teste skal jeg si i fra:p Redd jeg bare innbiller meg denne pp og:(

Ei venninne av meg er prøver og.. og hun hadde fått en slags svak blødning idag.. men at det ikke kunne være mensen.. Når er det vanlig å få en evt festeblødning? Lurer på om det er det hun har, men jeg er ingen ekspert:P

Anyone?

Skrevet

no er eg sikkert veldig kjip, men eg ville faktisk venta dei ukene.. pint meg gjennom det for å klare å vente på han, for du får hele svangerskapet og den kontakten med ungen... så ville faktisk venta for hans del.. men det er jo selfølgelig bare min mening da:)

lykke til:)

festeblødning tror eg er normalt ca 5 dager før ikm. eg hadde ikkje festeblødning med lille prinsessa mi..

Skrevet

Jeg ville ha foreslått at dere tester sammen "over telefonen"... Da får han være med på det på en måte.

Det er nok ofte viktig for mennene å ta del i dette også, jeg ville i hvert fall ikke ha testet bak ryggen hans!

Lykke til!! :)

Skrevet

Jeg hadde garantert ikke ventet! Nysgjerrig som f... DU får si at det er ikke bra for babyen om du er gravid å stresse sånn. tihi. Derfor burde du få ta testn;)

Skrevet

Om du tar testen og den viser seg å være pos så har du jo en fin mulighet til å planlegge en overraskelse til han kommer hjem:) Det har jeg lyst til å gjøre med min samboer.. lage en romantisk middag og kanskje lagt frem noe som kan antyde at det er en liten spire i magen.. Lykke til uansett*

Jeg har IKM på søndag, men lurer på om jeg skal teste lørdag siden jeg kanskje skal ta noen øl i et selskap... åh så spennende.. Merker ingen symptomer bortsett fra at jeg er ekstremt følsom om dagen.. tårene triller for ingenting..hehe

Hold meg oppdatert da:D

Masse lykke til!!

Skrevet

Det var egentlig en meget god idé:P

Takk for alle svar:D

Dette blir spennende:) Håper testen blir positiv denne gangen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...