Youngster*mamma* Skrevet 28. august 2008 #1 Skrevet 28. august 2008 Lurer bare på hva som er best av dundyne og de mere syntetiske dynene?
ChellBell - har født! Skrevet 28. august 2008 #2 Skrevet 28. august 2008 Tror det er veldig smak og behag. Jeg har begge deler nå, men tror jeg kommer til å begynne med å bruke den syntetiske først. Dundynen er jo så "fluffy" at den ikke helt legger seg ordentlig over og rundt bebisen. Jeg tenker at den fort vil kunne vandre opp over ansiktet ved bare et lite spark - og det ønsker jeg ikke. Dundynen er tyngre og legger seg mer som et teppe.
Mrs. Bouquet Skrevet 28. august 2008 #3 Skrevet 28. august 2008 Velg det du liker best. Bare husk at i dun trives husstvømidden dårligere, og man blir dermed mindre utsatt for allergi. De fleste er ikke allergisk mot dun, men selve avfallsstoffene til midden, dette ble ofte missfostått før npr allergikere ble rådet til å kjøpe syntetisk, men dette har de gått bort fra igjen. Det viktigste er at den dyna du velger kan vaskes på 60 grader for å bli kvitt midden.
Madamina Skrevet 28. august 2008 #4 Skrevet 28. august 2008 Jeg anbefaler Babydan sine dyner eller de av merket Nomite. Vi har bare brukt dun. Dynene bør være antibakterielle og allergitestet. Masse bra på markedet. Høie sine er også gode. Har ikke hatt noe trøbbel med at dundyner kryper opp over babyen.
Hibbedi Skrevet 28. august 2008 #5 Skrevet 28. august 2008 enig med at det er smak og behag. Jeg har begge deler, og kommer til å bruke dun dyna, den legger seg bedre over barnet, er ikke så tykk som en termo dyne (to dyner som er sydd sammen). Jeg kan anbefale deg en dun dyne fra princess med 90 el 95 % dun, varmer meget bra,høy bæreevne. den har jeg god tro på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå