Anonym bruker Skrevet 28. august 2008 #1 Skrevet 28. august 2008 etter å ha ammet 2 barn og gått opp og ned 30kg så ser puppene mine ikke ut. Det ødelegger veldig for meg.. det er visse klær jeg ikke tørr gå i. føler ingen bh passer noe greit og sex livet er helt ødelagt pga dette og jeg tørr ikke vise meg naken foran han og hater når han prøver å ta på dem. tenker masse på dette og gremmes når jeg ser meg i speilet naken på overkroppen. magen og resten av kroppen bærer også preg av 2 svangerskap. strekkmerker her og der og ikke så veldig stram i fisken. har hørt at det er mulig og få en operasjon dekka..? ikke at jeg vil gjøre dem så mye større men bare heise dem opp litt.. jeg har ikke penger til dette selv kan jo spare men vi har akkurat kjøpt hus og det er mye som skal fikses og spares til.. er det noen som har gjort dette? hvordan går jeg fram og har jeg "grunn" nok? håper det er noen som kan svare meg
Anonym bruker Skrevet 28. august 2008 #2 Skrevet 28. august 2008 Dessverre så er det kun brystreduksjon du kan få dekt, og da må det være betydelige ryggproblemer med i bildet... Veeeeldig mange som har vært gravide og som har ammet er missfornøyde med brystene. Men det hadde nok blitt dyrt om Staten skulle dekt brystopperasjoner til alle mann...
Anonym bruker Skrevet 28. august 2008 #3 Skrevet 28. august 2008 Det er jo ikke sikkert mannen din synes det er så ille. Damer har en tendens til å rakke litt vel mye ned på seg selv, mens menn ikke aner hva vi snakker om. Du sier jo at han prøver å ta på dem. Er ikke sikkert han tenker over at de henger litt mer nå enn før. Så det er jo trist om det kanskje ødelegger sexlivet deres helt uten grunn. Selvbildet ditt er jo en annen sak. Men det skal jo godt gjøres å føde to barn uten at det synes på kroppen. Se på barna dine og tenk på hva som er viktigst. Dem, eller perfekte pupper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå