Gå til innhold

Litt merkelig....


Gjest

Anbefalte innlegg

Trodde det var økedøgn på gang,

 

Lillemann har sovet 12-13 t fra kveld til morgen de siste ukene, det har vært lattelig deilig.

Men, i går var det spising kl 19, 24, 03 men plutselig ikke noe særlig apetitt til frokost og lunsj, er ikke det litt merkelig??

 

Drar og fjoller med puppen, spiser litt og bare fjoller igjen...

Frykter det ikke er økedøgn, men at den fabelaktige vanen med å sove hele natten er i ferd med a rakne....

Får holde hode kaldt og se det an;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei K!

 

Dette hørtes merkelig ut - du som har erfaring med flere smårollinger i huset og greier... Får håpe det bare er litt fjoll som gir seg, og at J snart sover søtt igjen på natta!

 

Merker jo selv at W innimellom fjoller og ikke får i seg så mye, men det er heldigvis på dagen og ikke før legginga på kvelden....

 

Lykke til videre da! Håper det ordner seg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hopp K!

 

Lillegutten min driver med det samme for tiden.. Jeg trodde at vi var SÅ heldige som hadde fått en sønn som sov hele natten (fra 21 - 08 uten måltid), men nå har han ombestemt seg! De siste nettene har han vært oppe både 2-3 ganger, den lille sniken! hehe.. På dagen er han ikke interressert i noe mer mat enn vanlig.. Håper han ombestemmer seg igjen og spiser masse på dagen og lite på natten :) Krysser fingrene for deg også!

 

klem - S & J

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Lilletuppa her spiser ikke så mye på dagen eller, nå lenger. Tuller en del, men spiser skikkelig på 2-3 måltider pr døgn. Hun er ikke grinete forde, så hun trenger vel ikke så mye mat for tiden. Vi spiser ikke like mye hver dag vi eller. Det ordner seg nok, skal du se:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at det ikke bare er her i huset matingen svinger veldig. Jeg synes jeg har så lite å by på om kvelden, redd for å miste melka jeg (føler alle har vært der en eller annen gang, hehe). Lillemor blir helt fra seg, haler og drar..sutrer og bender ryggen...fjoller som du skriver! Pleier vanligvis å kjenne veldig godt når melka virkelig setter i, men det skjer veldig sjelden på kvelden nå. :(

 

De siste nettene har hun vært veldig urolig, sutrer i søvne og kaver fælt. Prøvd å gi henne litt ekstra mat i form av mme på kvelden, men tror kanskje hun reagerer på det. Bleia har vært en eneste stor blandig av saus og slim (regner med dere andre baby-mammaer ikke bryr dere om detaljer!). Tror kanskje mme virkelig har fått magen til å jobbe, slik at hun har måttet kave for å fordøye maten. Har derfor prøvd å legge henne uten å gi henne ekstra i kveld.. spent på hvordan denne natta blir.

 

Det er rart med det.. man roer seg liksom litt så fort man leser andre er i samme situasjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt klart økedøgn her, men på natta!!!!!!!!

 

Han har jo fått flaske på kvelden en stund, pga pustevanskene og nesetrøbbelet som vi var litt inn og ut av sykehuset med. og nå som det ikke er noe sak lenger, så har jo min melkeproduksjon tilpasset seg dette.

 

Vet jeg kan pumpe opp, men med 3 andre barn i huset er det grenser for hva jeg orker rett og slett. Og flaut som det er må jeg innrømme, at det er utrolig deålig at han tar den flaska på kvelden.

Så er det mulig å komme seg på trening et par ganger i uka, eller et venninde treff i ny og ned.

 

Med to tette barn under to, og to store over åtte, så merker jeg jo at terskelen er lavere for flaske enn med f.eks hun første hvor jeg pumpa som en helt for hun skulle nemlig bare ha morsmelk. Var student og hadde forelesninger og styr, men ikke snamm om å bruke tilegg nei.

 

Men kort historie lang;)

Han langa nedpå 260 ml i går kveld, med en liten pause halveis. La seg 19:00 men allikavel spist fler ganger frem til han sto opp kl 8 til morgen i dag.......Men da, på morgenen ikke så veldig appetitt, men spiste godt til lunsj....

 

Så han har redusert økedøgnet sitt til nattspising den lille raringen---

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...