mammasgo`jente Skrevet 28. august 2008 #1 Skrevet 28. august 2008 Jenta mi har nettopp begynt i ny barnehage. Vi har tenkt å la en vogn stå i barnehagen slik at vi slipper å dra den med frem og tilbake. Jeg spurte i dag om hvor de hadde tenkt å oppbevare vognene når barna ikke sov. Jo, da skulle de stå i et skur med 3 vegger og tak. Altså, egentlig blir de stående ute. Så da blir jo vognene veldig kalde!!! Tenk når vogna står ute i minusgrader og så skal jenta mi sove oppi der. Det blir jo veldig kaldt blir det ikke?? Er dette vanlig??
Zitro Skrevet 28. august 2008 #2 Skrevet 28. august 2008 Barnehagen vår har et eget skjul (med alle veggene og tak) til vonger. Før dem fikk det så oppbevarte dem vognene inne i barnehagen.
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 28. august 2008 #3 Skrevet 28. august 2008 Men i minusgrader skal vel jenta di ligge i en pose eller noe sånt? Og den er sikkert inne... Alternativet er jo å bruke masse av inneplassen til oppbevaring av vogner. Høres litt bortkastet ut synes jeg.
MintCondition Skrevet 28. august 2008 #4 Skrevet 28. august 2008 Vognskur er helt vanlig. Ha et lammeskinn i bunnen av vogna, og så skal hun vel sove i en pose uansett?
Shabby Cheap Chic Skrevet 28. august 2008 #5 Skrevet 28. august 2008 Her står alle vognene inne i en stor gang...
Koseklompen Skrevet 28. august 2008 #6 Skrevet 28. august 2008 I barnehagen til tuppa står vognene i gangen inne Er en stor gang da og god plass.
mammasgo`jente Skrevet 28. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 28. august 2008 Ja der sier du noe De tar sikkert posene inn. Jeg har ingen erfaring med barnehage, så jeg er ganske grønn når det gjelder hva som er vanlig
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 28. august 2008 #8 Skrevet 28. august 2008 Her hos oss har de skur med 4 vegger og tak (som låses om ettermiddagen), men isolert er det jo ikke. Så at de tok inn dyner og sånn til hverdags, men posen vår ble liggende i vogna. Gikk veldig greit, da - hun hadde yttertøy på seg når hun sov og med lammeskinnet i ryggen i posen så varmet hun den fort opp. Tok inn alt til helgene tror jeg, og i ferier ble det sendt med oss hjem.
BlueDome Skrevet 28. august 2008 #9 Skrevet 28. august 2008 forrige bhg (fam.bhg) sto vognene langs husveggen med regntrekk - pose og skinn lå inne. Taes med hjem i helger og ferier. I bhg nå (fam.bhg) stiller de med egne vogner som står i garasjen når de ikke er i bruk. Skinn og pose oppbevares inne, taes med hjem i ferier og helger.
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 28. august 2008 #10 Skrevet 28. august 2008 I barnehagen til sønnen min står de inne i gangen. Ellers har jeg jobbet i forskjellige barnehager, og i en sto de i kjelleren, og i en annen i en utebod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå