Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 28. august 2008 #1 Skrevet 28. august 2008 Er i full gang med vasking av ting og tang til babyen. Men så lurer jeg på om jeg må vaske dynene jeg har kjøpt også, eller holder det med sengetøyet?
Chidera *tobarnsmor* Skrevet 28. august 2008 #2 Skrevet 28. august 2008 Jeg vasket dynene til storebror sist, og skal vaske både de nye vi har kjøpt til Mini og de vi har etter storebror igjen. Skader jo ikke, tenker jeg;-) Vaskemaskina jobber på spreng her også - fant fram alle klærne etter storebror i går og driver og sorterer og går over dem. Blir helt rørt når jeg sitter med miniklærne og tenker på at turboen min passet inn i dem for ikke så veldig lenge siden:-)
Litjmora Skrevet 28. august 2008 #3 Skrevet 28. august 2008 Jeg vet ikke om man må, men jeg har iaf gjort det bare for å være sikker.. Syntes dynen luktet plastikk og ekkelt, så derfor vasket jeg den.
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 28. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 28. august 2008 Ok;) Ja her sviver vaskemaskinen som aldri før;) ALT får sveiva seg gjennom der fortiden, hehe. Tar dynene for sikkerhets skyld jeg også da;) Lukter jo så nydelig når det er nyvaska.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå