idamor & lykketrollene Skrevet 28. august 2008 #1 Skrevet 28. august 2008 Hva skal jeg gjøre? Er det noe å gjøre for å lettere bli gravid? Alle sier jo det at hvis du prøver å bli gravid så blir du det ikke fordi kroppen tror du er det osv osv.. Har verdens beste kjæreste...alt er helt topp, mangler bare ei litta tulle eller en liten prins..
idamor & lykketrollene Skrevet 28. august 2008 Forfatter #2 Skrevet 28. august 2008 Er inne på søstern sin
Gulosten™ Skrevet 28. august 2008 #3 Skrevet 28. august 2008 Veit akkurat hvordan du har det :S Lengter fælt jeg også. Kjennes ut som mensen er på vei igjen her nå, utrolig lite gøy. Og verre blir det vel, hvis det tar lang tid... Se på Bli Gravid siden, det ligger noen linker der med masse tips! Bl.a noen vitaminer og tilskudd man kan ta, lurer på om det er Wild Yam..?
Storebror & Lillesøster Skrevet 28. august 2008 #4 Skrevet 28. august 2008 Jeg vil og bli GRAVID! Gå inn på kjærringråd på barnimagen.com,har du prøvd og ikke blitt gravid ellers syntes jeg ikke du skal styre med noen kjerringråd,ta deg noen mnd og kos dere:) Lykke til...
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 28. august 2008 #5 Skrevet 28. august 2008 Velkommen i klubben, du... Hilsen ei som har slitt nå i 2 år...
idamor & lykketrollene Skrevet 28. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 28. august 2008 Ja det er akkurat det..Går å håper på det beste hele tiden.. Også kjenner man at mensen kommer like fordømt hver mnd.. Men hvor lang tid tar det som i gjennomsnitt da? Hvis alt er normalt? Ligger liksom stille en halvtime etterpå og tror liksom atte, ja nå blir jeg sikkert gravid... særlig.. Huff.. også tenker man det verste da...kanskje jeg ikke kan bli gravid.. blir gal!!
idamor & lykketrollene Skrevet 28. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 28. august 2008 Men hvorfor tar det så lang tid på noen og ikke andre?? Men de som ikke vil ha unger og mer enn gjerne tar abort, ja de blir gravide. Urettferdig altså!!!
Storebror & Lillesøster Skrevet 28. august 2008 #8 Skrevet 28. august 2008 Jeg prøvde da jeg var 19 i 1 år,men ble ikke gravid,hoppet på pillene igjen og vi bygde hus og hadde planer om å få ferdig det,så slutta jeg på pillen da jeg var 21,(slutta i godt tid siden jeg hadde prøvd ett år før uten å bli gravid),men da hadde jeg mensen en gang og så var jeg gravid uten å egentlig prøvd på det,DA vare jeg OVERLYKKELIG,var sikker på at jeg ikke kunne få barn og da mente jeg livet var ødelagt. Men bare ta dere til så skjer det når det skjer,er selv prøver igjen nå 2 pp.
Storebror & Lillesøster Skrevet 28. august 2008 #9 Skrevet 28. august 2008 Enig der,da jeg prøvde i 1 år og ikke ble gravid ble 6 av mine venninder gravide,UTEN AT DET VAR ØNSKET. FY F..... det er urettferdig.
Mrs. Kaizer Skrevet 28. august 2008 #10 Skrevet 28. august 2008 Jeg og!!!!! Har prøvd i 1 år og 9 mnd nå. Veldigt frustrende når mensen kommer hver mnd. Innbiller meg at jeg har hormonell ubalanse (har sympt. som tyder på det) og har nettopp begynt å ta et naturpreperat som heter Vitex. Det skal visstnok hjelpe på hormonproduksjonen i kroppen. Visst ikke det hjelper blir det å ta seg en tur til lege. Håper jeg slipper det da...:-)
idamor & lykketrollene Skrevet 28. august 2008 Forfatter #11 Skrevet 28. august 2008 Åssen symptomer har du?? Vet du om noen gode kjerringråd eller?
Mrs. Kaizer Skrevet 28. august 2008 #12 Skrevet 28. august 2008 Jeg hadde en SA i sept. i fjor og etter det begynte jeg å spotte mye og nesten ikke blødning v/ mens. Ikke EL (får hvertfall ikke utslag på EL test) Øm i puppene til tider (og ikke bare dagene rett før mens) I tillegg er jeg blitt ekstremt følsom, griner for abolutt ingenting. Og sånn var ikke jeg før. Har lest og søkt mye på nettet og funnet ut kan det kan være ubalanse i hormonene. Antakelig prod. jeg for lite progresteron(?) siden jeg ikke har EL og har blødningsforstyrrelser. Jeg har litt legeskrekk og har derfor ikke vært hos lege ennå. Prøver med vitex noen mnd først.. Har egentlig ikke peiling på kjerringråd, men du kan jo spørre på bli gravid debatten om noen der kan hjelpe deg..
idamor & lykketrollene Skrevet 28. august 2008 Forfatter #13 Skrevet 28. august 2008 Lykke lykke til da...håper alt ordner seg for deg.. På en måte er det bra man ikke er alene.. Tusen takk for all hjelp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå