Anonym bruker Skrevet 28. august 2008 #1 Skrevet 28. august 2008 Hadde dere latt 1 åringen og 4 åringen være alene på rommet å leke? De er der hele tiden og leker så fint. Av og til blir det krangling men de leker som oftest fint ilag. Men er det greitt at de sitter alene der med døra igjen? Jeg blir kastet ut for de vil leke alene;) Men da føler jeg meg egenlitg litt dårlig mor som lar 4 åringen "passe" minsten, og fordi jeg ikke leker med de. Rommet er rett ved sia stua og jeg hører de hele tiden. Jeg vet ikke. Sikkert teit også men. Vil høre hva dere andre gjør!
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 28. august 2008 #2 Skrevet 28. august 2008 Går vel bra så lenge de leker fint og det ikke blir stille... Og hvorfor skal du leke med dem?
Anonym bruker Skrevet 28. august 2008 #3 Skrevet 28. august 2008 Ja, er vell ikke noe problem det så lenge du er i nærheten..
Zitro Skrevet 28. august 2008 #4 Skrevet 28. august 2008 Kjempe fint at dem leker sammens og fint alene synes jeg. Men jeg hadde nok kanskje tatt en sjekk på rommet at det ikke var noen små løse deler som 1-åringen kan putte i munnen og slikt først...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå