gullfisken83 Skrevet 28. august 2008 #1 Skrevet 28. august 2008 Lurte på om det er noen som har erfaring med å bruke stellematte (samme som finnes på stellebordene) istedefor stellebord eller stellekommode? Vurderer å kjøpe sånn matte å legge på vaskemaskin eller tørketrommel (sikkert best å ha på tørketrommel om vaskemaskina står på da selvsagt..hehe)...Veldig praktisk å kunne flytte på... Trenger litt tilbakemeldinger og tips fra andres erfaringerer;) På forhånd takk:)
mumifrøken Skrevet 28. august 2008 #2 Skrevet 28. august 2008 Hei På grunn av vårt lille bad, så har vi ikke mye valg. Det blir stellematte oppå vaskemaskinen, en badebalje med stativ som kan slås sammen, og mengder av kurver som henges opp med sugekopper på flisene til å holde på kluter, bleier, kremer, såper og sånnt som man kanskje ellers ville hatt i skuffene på stellekommoden. Får prøve å time klesvaskinga så ikke lillemann må ligge å riste oppå vaskemaskinen når sentrifuga går ) (går an å pause maskina, så det blir neppe noe problem...) Jeg tror nok jeg ville hatt en stellekommode av ett eller annet slag dersom vi hadde hatt stort bad, men jeg tror denne løsninga vil fungere godt for oss.
Maya_1 Skrevet 28. august 2008 #3 Skrevet 28. august 2008 Vi må også gå for noe sånt som dette på det lille badet vårt, men har lurt litt på hvordan det blir med tanke på vaskemaskin som kanskje er i gang når det er behov for skift Men når du sier det tror jeg faktisk vår også kan pauses... da er det jo ikke noe problem. Apropos hyller og kurver og sånt, jeg falt for denne: http://www.babyplaneten.no/productdetails.php?product=992 Sammen med en stellematte kan vi flytte på oss hvor vi vil
bestemt oss:) *mamma* Skrevet 28. august 2008 #4 Skrevet 28. august 2008 Vi skal ha stellematte på ikeakommoden på soverommet:) Badet vårt er lite, så da må vi ha alt på soverommet. I og med at vi har en kommode fra før av, i rette høyde og størrelse, så skal vi kjøpe stellematte for å ha oppå. Sparer også penger:)
CrazyCat Skrevet 28. august 2008 #5 Skrevet 28. august 2008 Vi hadde stellematte på vaskemaskinen vi (la den selvsagt på gulvet dersom maskinen sentrifugerte). Fungerte strålende på vårt lille bad. I tillegg kjøpte vi ei lita korg med hjul på Clas Ohlson til å ha klær og bleier i. Dette ble veldig praktisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå