Storebror & Lillesøster Skrevet 28. august 2008 #1 Skrevet 28. august 2008 Jeg har en rar uregelmessig mens,sluttet på pillene i juni og fikk mensen i august,47 dager fra sist mens,har gått fra 30-50 dager mellom hver menstruasjon. Men testet meg da jeg var på den 43 dagen tror jeg men var ikke gravid og fikk jo mensen etter noen dager. men nå er det 21 dager siden sist mensen og har vært småkvalm ei uke,men tenkte at jeg ikke kunne være gravid og kjenne symptomer så fort,testet i dag og er ikke gravid. Hvorfor er jeg kvalm,(småkvalm som kommer og går gjennom dagen)kan testen ta feil? Hvor tildig kan man få symptomer?
Bring_it_on!!:)) Skrevet 28. august 2008 #2 Skrevet 28. august 2008 Jeg blir ikke kvalm.. Blir bare veldig trøtt og oppblåst i magen.. Og det kom ca 8 dager etter el vel.. Hvis jeg har rett på når jeg ble gravid så slo testen ut på dag 26 i syklusen... Kan jo være flere grunner til at du er kvalm i tilegg til graviditet.. Mannen har hatt noe greier nå hvor han har fått sånne kvalmebølger iløpet av dagen..
It's all about me Skrevet 28. august 2008 #3 Skrevet 28. august 2008 Hvorfor du er kvalm? Fordi du kjenner så intenst etter og da kan kroppen lage symptomer som egentlig ikke er der. Tro kan flytte fjell.... Jeg har kjent meg gravid mange ganger før jeg egentlig var det fordi jeg ønsket det så intenst og kjente etter hele tiden.
Storebror & Lillesøster Skrevet 28. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 28. august 2008 Jeg er som en hund innbilt svangerskap he,he..
mammasgo`jente Skrevet 28. august 2008 #5 Skrevet 28. august 2008 Jeg fikk positiv test på dag 23 i syklusen (altså 5 dager før mensen skulle komme). Hadde ingen symptomer før etter 6 uker.
Storebror & Lillesøster Skrevet 28. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 28. august 2008 Vet at det kan være sånn,men har liksom ikke tenkt på det,siden jeg har så lang syklus og det er lenge før tiden,(tror jeg,men vet jo aldri med den forbanna syklussen min.) Føler jeg heletiden er småkvalm 1-2 timer etter vi har spist er jeg sulten og blir småkvalm,føler iallefall jeg er sulten.
Storebror & Lillesøster Skrevet 28. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 28. august 2008 Men si at man vet når man har blitt gravid,hvor mange dager må man vente for og teste? Vet jeg maser. *FLAU*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå