har nr 3 i magen :) *har født* Skrevet 28. august 2008 #1 Skrevet 28. august 2008 har vert hos jordmora nå å har 3cm åpning, hu strippa meg, og kunne tøye ganske mye! noen av dere som har erfaring med dette etter tidligere svangerskap eller noe, som fødselen har satt i gang som følge av dette? og evt hvor lenge etterpå? er 39+2 i dag
pusekatta-fødeklar Skrevet 28. august 2008 #3 Skrevet 28. august 2008 Hei, det funka på meg da jeg ble strippa i forbindelse med min første fødsel. Dagen etter jeg ble strippa fødte jeg!
har nr 3 i magen :) *har født* Skrevet 28. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 28. august 2008 ok =) var du til termin da eller?? og hadde du noe åpning før de strippa deg?
NormaJean Skrevet 28. august 2008 #5 Skrevet 28. august 2008 ble strippet i går, merker ingenting bortsett fra at slimproppen kom i natt! ellers ingen virkning. men lever i håp om at noe skal skje da, termin på lørdag, men var kun 1 cm åpen og 2 cm skjededel.
har nr 3 i magen :) *har født* Skrevet 28. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 28. august 2008 dette med skjededel skjønner jeg meg ikke noe på,, hørte ikke om det med første mann, og ikke noe denne gangen heller! hva er det de sjekker da? litt uvitende sikkert =) Noe hendte da, siden slimproppen din gikk =) mye som kan hende før lørdag
NormaJean Skrevet 28. august 2008 #7 Skrevet 28. august 2008 hehe, det er lov å håpe.... men tviler! tenker egentlig at det er best å være forberedt på å gå over tiden slik at jeg kan bli gledelig overrasket;) jordmor sjekket åpningen og hvor mye som var igjenn av livmorhalsen (den skal jo flate helt ut tilslutt) så konklusjonen var jo at jeg ikke var så veldig moden. men hun fikk tøyd litt da. hehe, men merkelig dette med undersøkelse og stripping, følte meg litt som en ku som får undersøkt "underetasjen".
har nr 3 i magen :) *har født* Skrevet 28. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 28. august 2008 hehe, ja jeg har tenkt tanken jeg å når jeg ligger der, å de har fingra langt oppi! =)
har nr 3 i magen :) *har født* Skrevet 28. august 2008 Forfatter #9 Skrevet 28. august 2008 leste en plass nå at de kan holde på med strippingen i TI minutter!!??? dette kan da ikke vre tilfelle!? gikk veldig raskt med meg egentlig!
har nr 3 i magen :) *har født* Skrevet 28. august 2008 Forfatter #10 Skrevet 28. august 2008 ingen flere som har erfaring med dette med stripping?
ane29 Skrevet 28. august 2008 #11 Skrevet 28. august 2008 jeg har blitt tøyd for 3 gang idag og er 8 dager over termin, så hos meg har det liten effekt selv om jeg er moden.... veldig individuelt.
mamman til 2 godjenter:) Skrevet 28. august 2008 #12 Skrevet 28. august 2008 om det funka for meg eller ikke er jeg ikke helt sikker på. ble strippa på en mandag og hadde da 2 cm åpning og var moden, jeg fødte da fredagen i samme uke, begynte ikke å kjenne noe før torsdagen. lykke til og gled deg masse:)
mamman til 2 godjenter:) Skrevet 28. august 2008 #13 Skrevet 28. august 2008 det var forresten 1 uke til termin og hun kom 2 dager før termin.
Reiki 73 Skrevet 28. august 2008 #14 Skrevet 28. august 2008 Jeg ble strippa sist svangerskap, og jenta kom dagen etter 12 dager før ul termin :-) men legen passa på at jeg var begynt å bli moden
Sitronelle Skrevet 28. august 2008 #15 Skrevet 28. august 2008 Blitt strippet to ganger...Men bare endt opp med litt menssmerter og kynnere, og så har det roet seg....Er nok en hard nøtt å knekke denne...Får bare være tålmodig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå