Maryon Skrevet 28. august 2008 #1 Skrevet 28. august 2008 Lurer på hva dere trur, har vært å tatt HCG prøve å den viste bare 5200 i uke 7 + 3, er ikke det litt lavt? Tok ul tirsdag , der fant de en klump på 12mm altså så stor den burde være i forhold til antall uker men jeg klarte ikke se om hjerte slo. Han hadde det litt travel siden vi var ganske forsinket. Skal tilbake senere i dag men klarer ikke la være bekymre meg over om det kan være MA. Dere som har opplevd MA fikk dere noe forvarsel om at noe var galt? Har de samme symtomene jeg bruker ha i graviditetene mine så kan ikke sammenligne?
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 28. august 2008 #2 Skrevet 28. august 2008 Hei Jeg målte aldri HCG nivået mitt ved MAen, så der har jeg ikke peil... Men jeg hadde en liten blødning flere uker før vi begynte å få mistanke om noe galt. En liten uskyldig en igrunnen...Så var jeg på en tidlig ul og fikk beskjed om at enten var jeg mye mindre på vei enn jeg antok,ellers så hadde det skjedd noe galt på veien. Jeg måtte vente på ny ul i 14 dager,og da så vi at det ikke hadde vært noen utvikling. Fostere kan være sjenerte slik at man ikke lett ser hjerteslag... Hvis legen mente at fosterets utvikling matchet hvor langt du er på vei,så ta dette som et godt tegn Håper inderlig det gikk fint med dere i dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå