Gjest Tale30 Skrevet 28. august 2008 #1 Skrevet 28. august 2008 Jeg begynner å lure her.. Før ferien hadde jeg problemer med å få folk til å tro på at jeg var gravid. Etter 2 uker på ferie har magen sprengt seg frem, og i dag spurte kantinedamen om det var tvillinger.. yaiks. Er det vanlig at magen kommer så fort? Jeg er 23 uker på vei nå, og lurer litt på hvor stor mage dere andre har i forhold til hvor langt dere er på vei. Jeg har ikke gått opp så mye i vekt da.. 5 kg til sammen.
Mamman til Ovedie Skrevet 28. august 2008 #2 Skrevet 28. august 2008 Opplevde det på samme måte som deg.. Fra uke 22 til uke 23 kom magen.. Og det var fra ingenting til at det ikke gikk å bortforklare.. hehe.. Hadde nok gått opp ca 8 kilo da, men så var jeg veldig tynn før jeg ble gravid..
Eplejuice Fødeklar Skrevet 28. august 2008 #3 Skrevet 28. august 2008 Jeg fikk fort stor mage, folk spurte om jeg var gravid i uke 6 sist, å når jeg var 23 uker lurte folk på om jeg hadde termin snart. Å jeg var gravid med en gutt som hadde en helt gjenomsnittelig strl.
Gjest Tale30 Skrevet 28. august 2008 #4 Skrevet 28. august 2008 Det er vel veldig individuelt Men det er veldig merkelig å plutselig bli "gjenkjent" som gravid! Håper bare at magen vokser i rykk og napp, for det er jo en stund igjen, og jeg kan ikke fortsette å ese slik som nå i alle fall Det er jo ikke sikkert at den er så stor som jeg føler heller da.. det er bare veldig uvant med mage
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå