mor.monsen Skrevet 28. august 2008 #1 Skrevet 28. august 2008 Vi skal ha navnefest på lørdag og det kommer 38 gjester. Hvor mange kaker trenger jeg?
mor.monsen Skrevet 28. august 2008 Forfatter #2 Skrevet 28. august 2008 Jeg serverer middag før kaffe og kaker.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 28. august 2008 #3 Skrevet 28. august 2008 Kommer vel an på hvilke kaker du har osv og om det er mange barn av de 38? Er det mange barn, ville jeg hatt is også- alltid en slager! Men ville vel hatt 4 forskjellige kaker kanskje. Det må iallefall være nok, vil jeg tro.
Joikaboll@ Skrevet 28. august 2008 #4 Skrevet 28. august 2008 Om det blir mange barn ville jeg gått for langpanne sjokoladekake og is, evt muffins el. 4 kaker, da regner du 10 pr. kake sånn i snitt, så det blir vel etter smak, hva kaker du har lyst på osv. Siden dere bor i kake-monster delen av landet (veit ikke om det gjelder dine gjester da men) så ville jeg nok gått for ei kake eller 2 ektra. Hun får fine navn da, farmor har sladret om oppkalling, artig når det går i genrasjoner som hos dere ;o) Lykke til med den store dagen.
mor.monsen Skrevet 28. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. august 2008 hehe...det blir 8 kaker og gele til barna... godt je skal ha barselgruppe på mandag. Svigermor står for kakene, og ingen sorter kunne unnværes på Ingvilds store dag. en om slekta er like glad i kake som Thomas så går det vel greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå