Anonym bruker Skrevet 28. august 2008 #1 Skrevet 28. august 2008 I den verdenen jeg lever i er 90% utro, eller ihvertfall inviterer til utroskap. Og de single jentene er jo ikke kloke. Sender bilder av f***ene sine til gifte mannfolk med barn, og skriver kom og k***l meg. Hva er det som skjer egentlig? Er det miljøet vi tilhører, eller er det i alle miljø?
Anonym bruker Skrevet 28. august 2008 #2 Skrevet 28. august 2008 Du tilhører et uvanlig miljø hvis 90% er utro. Ifølge undersøkelser er vel noe sånt som 50% av mennene og 40% av kvinnene utro. En eller flere ganger i løpet av livet.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2008 #3 Skrevet 28. august 2008 Huff.. Ja, dette inntrykket har jeg også. Og de single jentene driter om de er med på og ødelegge er forhold med barn. Det virker som man er heldig hvis man er i et forhold hvor man unngår utroskap. Nesten så man mistenker sin egen man også, fordi det virker som det er naturlig og være utro.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2008 #4 Skrevet 28. august 2008 Jeg er enslig, og jeg må si jeg ser mye rart rundt om kring. Det er forresten ikke vanskelig å treffe gifte/samboende menn som er intr. i litt av hvert. Ikke at jeg gjør det, men ser at det hadde vært lett. Jeg har ingen respekt for slike typer, for de har jo ikke det minste respekt for sin bedre halvdel som sitter hjemme. Og så hører jeg jo mye i tillegg. Alltid mange som vil "dele" det siste innen sladder. Tror faktisk det er tiden vi lever i. Det er lett å skilles, og det å være gift, er liksom ikke så alvorlig som det engang var. Mange jobber nok altfor lite for forholdet sitt. Så jeg blir nok alene lenge, om jeg noengang gidder å ta meg bryet med å finne en partner;)
Gjest Skrevet 28. august 2008 #5 Skrevet 28. august 2008 Jeg lever i et miljø der jeg faktisk aldri, ikke en eneste gang, har opplevet utroskap.... det må finnes miljøer fra begge ytterpunkter for å få et gjennomsnitt høres skikkelig spess ut det der altså..:-(
Anonym bruker Skrevet 28. august 2008 #6 Skrevet 28. august 2008 Er jo mye enkelere nå og være utro virker det som.. Mange er på facebook, nettby,blink osv. Og der begynner de kanskje og snakke med pene,deilige gutter\jenter.. Så utvikler det seg, og er mer spennende enn den gamle mannen\dama hjemme. Er jo letttere og treffe folk nå, og holde ting skjult. Vet ikke jeg hvor mange innlegg jeg har lest her om menn som har glemt msn vindu, eller damer som kan kodene dems og finner uta det ene og det andre. Syns det er skummelt.. Og jeg er takknemlig for fyren min, som er trofast. (jeg tror hvertfall han er det.. )
Gjest Skrevet 28. august 2008 #7 Skrevet 28. august 2008 har også samme inntrykk, er så lett i dag liksom.. har en vennine som var utro, hun fortalte det til typen og hun ble gravid, de beholdt ungen og nå ett år senere var hun utro igjen!!! med to forskjellige på samme kveld.... Det gikk så dårlig i forholdet osv, men er det ikke da en setter seg ned og snakker da?? Hun satte seg ned og snakket med han etter utroskapet og fortalte heller ikke om hva hun har gjort nå... Nå kommer allt til å bli bedre sier hun...For nå har de snakket sammen... Tipper det ikke skal mye til før hun er utro igjen... Skal man ikke kunne ha dårlige perioder uten å være redd for at partneren skal være utro???? vet om en annen også som synes det er spennende å ha sex med noen som er i forhold.... (?!?) Og det er i tillegg kameraten sin dame... nei... synes det er skremmende at det er blitt sånn....
Gjest Skrevet 28. august 2008 #8 Skrevet 28. august 2008 eller, nå så jeg at jeg ser veldig naiv ut..iallefall har jeg ingen venninner med skilte menn, har foreldre og svigerforeldre og søsken som alle er lykkelig gift, mange av vennenne våres er gift og alt virker tilsynelatende uproblematisk. Kan sikkert hende at noen har noen svin på skogen men det virker iallefall ikke sånn..
Anonym bruker Skrevet 28. august 2008 #9 Skrevet 28. august 2008 Jeg har en stor omgangskrets og så vidt jeg bekjent er det kun en i vennekretsen som har vært utro og det er over 10 år siden.. Men vi er kanskje ikke en gjeng som springer på byen og drikker oss full hver helg heller.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2008 #10 Skrevet 28. august 2008 Joda det kan jeg skrive under på, fant sms fra elskerinna til typen for litt siden: "Ligger på stranda og lengter etter å ha sex med deg. Kom fort." Og hun visste at vi har barn, sms ble sendt samme dag som dattera vår ble ett år. Fant ikke noen fitte bilder, men sjargongen var så absolutt der. Så nå er begge forholdene over for horebukken, men jeg akter å sende henne noen sms framover med små hint som utelukkende vil så dyp splid mellom de dersom det skulle være noe fres igjen i libidoen. Mannen er så dypt fornedra at han får den neppe til å stå igjen noen gang. Men sånn er det når menn blir flate i bakhodet av å løpe fra flyvende fitter.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2008 #11 Skrevet 28. august 2008 Jeg må jo nevne at han visste vi hadde barn sammen han også da.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2008 #12 Skrevet 28. august 2008 Har funnet sånne mld som er sendt midt på blanke ukedager, så tror ikke det har noe med fyll og fest og gjøre. Tenker ikke disse jentene seg om når de sender sånne bilder? Forstår de ikke hvilke konsekvenser det kan få for dem? Hvis han som får dem er j*****g nok, kan jo hvem som helst få se dem.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2008 #13 Skrevet 28. august 2008 Tror det er miljøet dere tilhører... Høres ikke noe koslig ut. Er fullstendig ukjent med slik oppførsel. Mulig jeg er blind og naiv, men har ikke vært borti lignende engang.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2008 #14 Skrevet 28. august 2008 Har noen av dere gjort det? Sendt bilder av kroppen deres til en fyr dere knapt kjenner? Er bare nyskjerrig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå