Anonym bruker Skrevet 28. august 2008 #1 Skrevet 28. august 2008 forholdet vårt har vært litt dårlig i det siste, vi har snakket sammen om det og da fant jeg ut av at det er fordi at når jeg har vært ute har jeg kommet i noen rare situasjoner. som feks vi var på fest sammen, jeg dro min vei uten å si noe fordi jeg synes det er deilig å komme bort fra typen litt. Dro til en kamerat av oss, var fest der.. Kameraten var ikke i stua så jeg gikk ned for å sjekke om han var der.. Da lå han i sengen med en annen. Ferska de :-) Festen var kjedelig så dro hjem igjen. Da hadde de på festen fått det for seg at jeg hadde vært der nede og hatt meg med kameraten vår... De så aldri at jeg dro, selv om jeg tilogmed sa hade til de... var der nede maks 5 min.. Var ute med en vennine for en lang stund siden og hadde sagt jeg skulle hjem den kvelden, gadd ikke det fordi han gjør alltid som han vil så sov over hos henne, da var typen min overbevist om at jeg hadde hatt sex med noen... herregud.... Forrige helg skulle jeg ut, hørte med typen min og han synes at jeg kunne gå ut bare i nærområdet vårt og han synes vi skal være mer sammen, så jeg avlyste byturen (Hadde tenkt til å være edru også og kjøre hjem igjen etterpå...) Neste dag får han besøk og da drar de ut..... PS jeg er ikke mye ute... Da jeg fikk minste jenta dro han ut el var hos naboen osv og drakk hver helg, da jeg var gravid var han bare hjemme og jeg ville ut siden når barnet kom så hadde vi ikke den muligheten så lett tilgjengelig mere... I ettertid har han fått meg til å tro at han nesten aldri er ute og at jeg er mer ute enn han osv.. tror faktisk han er litt manipulerende uten å skjønne det selv...?? Jeg har har hatt barna i en uke i sommer alene så han kan gjøre hva han vil, han gjør aldri noe sånnt tilbake, selv om jeg ikke forventer det heller...Men hadde jo vært litt ok å få litt fri fra allt noen ganger synes jeg.... I går var jeg hjemme med sykt barn, vasket hele huset, første han sier når han kommer hjem er at det ser ut som en bombe har slått ned i huset... hadde rydda hele huset og vasket, eneste var at hun minste hadde tatt fram noen leker som lå litt her og der.... jeg vil ha mye sex og han synes det holder med en gang i uka eller mindre. Så sier han det er usexy når jeg hinter fram til noe.... Hvis jeg feks har stearinlys og kysser han osv, nei han vil heller se på tven og ha sex med meg når jeg sover.... skjedd ett par ganger faktisk.. Før gikk han ned på meg nå gjør han det nesten aldri, om han gjør det så tvinger han meg nesten, liker gjerne å dusje og stelle meg litt før han går ned på meg og de gangene jeg er nydusja osv da vil han ikke... Men jeg skal gjøre det på han, aner ikke hvor mange ganger jeg har gjort det på han og ikke fått igjen, du får igjen senere sier han.. hmmmm... Så har sluttet å suge han også, synes det bare er ekkelt, føler meg brukt faktisk....Og jeg som elsket å gjøre det før... Men vi har det veldig bra sammen sånn ellers da... faktisk, alle har vel sine problemer å stri med.. :-) Høres sikkert veldig negativt ut dette, men er ikke så ille som det kan høres ut som, men må innrømme at jeg føler at friheten min er litt borte eller noe.. Må da vel kunne gå ut og kose seg med de få vennene man faktisk har.... Har nesten ikke noen venner mer, og de jeg har har jeg jo aldri tid til å være med fordi skal jeg møte de må jeg alltid ha med barna for typen kan ikke ha de (Dagtid) Og jeg synes det er veldig slitsomt å ha med de i butikker osv, blir virkelig helt utslitt av det.. skulle kjøpe julegaver el hva det var for noe i fjor og da spurte jeg om han kunne ha barna, nei det gikk ikke fordi han var så sliten... Men heldigvis hater jeg butikker og har ikke det behover for å tråkke der dagen lang :-) Er for det meste hjemme, trives med det egentelig, men noen ganger er det godt å komme bort litt, litt avkobling osv... Nå trener jeg 2 ganger i uka også og det hjelper noe veldig :-) Siden jeg spiller på et lag så må man komme på treningen også, hadde jeg drevet med noe selvstendig er jeg overbevist om at typen hadde fått meg til å droppe treninger osv slik at jeg kunne lagt barna når han er sliten.... måtte bare skrive ned litt jeg, ble en hel del .. upps... noen som har det likt??? hmmmm
Anonym bruker Skrevet 28. august 2008 #2 Skrevet 28. august 2008 Hvor gamle er dere ? Dere høres veldig ung ut, begge to. Jeg har det ikke slik som deg i det hele tatt, ville bare kommentere det du skrev øverst der. Hadde mannen min gått fra meg på en fest uten å sagt ifra eller ikke kommet hjem etter en kveld på byen når han sa han skulle det, så hadde jeg blitt RASENDE! Så jeg kan forstå typen din der. Det betyr ikke nødvendigvis at du har gjort noe galt eller vært utro, men det mangler kommunikasjon og respekt når man stikker sånn uten å gi beskjed, spesielt når man har barn og er en familie. Er man 18 år og livet består av byturer og frihet, så kan man gjøre det sånn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå