*min lille sin!* Skrevet 28. august 2008 #1 Skrevet 28. august 2008 *her går det med 4 dagen med maserier *(faktisk hadd regelmessige rier men di stopper opp etter noen timer,kommer tilbake men stopper opp) *kvalme *hodepine *vann i kroppen sover egentli ok , men det er vondt å snu seg haha
moni-65-mamma til 6:-) Skrevet 28. august 2008 #2 Skrevet 28. august 2008 Hei,4 dager til termin!! Synes alt er plagsomt nå...kvalm,halsbrann,hodepine, slapp og lei... Har dratt på meg en forkjølelse i tillegg, og er snørrete, har munnsår og hovne mandler.... Huff, skikkelig sytete i dag jeg.. Men snart er nurket her og da blir alt bra;-))
Resilience Skrevet 28. august 2008 #3 Skrevet 28. august 2008 To dager til termin her, men jeg vil ikke klage da. Gleder meg bare sånn til hun kommer. Jeg skal anagelig settes igang en av dagene nå pga svangerskapsforgiftning (høyt blodtrykk, store hevelser og hodepine) Men jeg føler meg i veldig fin form. Gleder meg - gleder meg - gleder meg til fødsel!
♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 28. august 2008 #4 Skrevet 28. august 2008 - 2 dager og tålmodigheten er snart over. Nå kan godt bebisen komme ut snart synes jeg. Min kropp: - kvalm - trøtt - svingende humør - mensverk - vondt i skambenet - masse slimete utflod (sorry detaljene) - hetetokter Sover gudskjelov bra jeg også, men blir vekket regelmessig av tissetrang og vondt når jeg skal snu meg.
*min lille sin!* Skrevet 28. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. august 2008 så utrulig godt å høre at vi er mange med de plagene;) er litt urettferdig at mange går med uten plager helt til riene setter seg inn mens vi må gå gjerne i uker med plager både her å der hihi ... skal få en til runde med modningsakupunktur i morgen ... hååååper på bebis i helga da;)
tjommis Skrevet 28. august 2008 #6 Skrevet 28. august 2008 Ja, det er sikkert urettferdig, men eneste plagen min er at jeg er litt utålmodig nå:-) 6 dager over termin..
Gjest Skrevet 28. august 2008 #7 Skrevet 28. august 2008 7 dager igjen til termin her...... Er mest plaget med halsbrann og hovne føtter nå.....beina er som tømmerstokker og jeg klarer nesten ikke å gå på kvelden....de er så vonde at fy. Ellers er søvnen dårlig...er vel oppe sånn ca 6-7 ganger per natt....også må jeg opp å spise tidlig tidlig...ellers blir jeg kvalm....var plaget av kvalme tidlig i svangerskapet, men det har kommet litt tilbake nå kjenner jeg. Ellers gleder jeg meg til å få hilse på denne vesle kålormen inni magen....hehe....og ikke minst til å få tilbake kroppen min!! Lykke til alle sammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå