Gå til innhold

6 dager igjen! ;) åssen plager har dere andre som er like langt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

*her går det med 4 dagen med maserier

*(faktisk hadd regelmessige rier men di stopper opp etter noen timer,kommer tilbake men stopper opp)

*kvalme

*hodepine

*vann i kroppen

sover egentli ok , men det er vondt å snu seg ;):P haha

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,4 dager til termin!!

Synes alt er plagsomt nå...kvalm,halsbrann,hodepine, slapp og lei...

Har dratt på meg en forkjølelse i tillegg, og er snørrete, har munnsår og hovne mandler....

Huff, skikkelig sytete i dag jeg..

Men snart er nurket her og da blir alt bra;-))

Skrevet

To dager til termin her, men jeg vil ikke klage da. Gleder meg bare sånn til hun kommer. :D

Jeg skal anagelig settes igang en av dagene nå pga svangerskapsforgiftning (høyt blodtrykk, store hevelser og hodepine)

Men jeg føler meg i veldig fin form.

Gleder meg - gleder meg - gleder meg til fødsel!

Skrevet

- 2 dager og tålmodigheten er snart over. Nå kan godt bebisen komme ut snart synes jeg.

Min kropp:

- kvalm

- trøtt

- svingende humør

- mensverk

- vondt i skambenet

- masse slimete utflod (sorry detaljene)

- hetetokter

Sover gudskjelov bra jeg også, men blir vekket regelmessig av tissetrang og vondt når jeg skal snu meg.

Skrevet

så utrulig godt å høre at vi er mange med de plagene;) er litt urettferdig at mange går med uten plager helt til riene setter seg inn mens vi må gå gjerne i uker med plager både her å der :( hihi ...

skal få en til runde med modningsakupunktur i morgen ... hååååper på bebis i helga da;)

Skrevet

Ja, det er sikkert urettferdig, men eneste plagen min er at jeg er litt utålmodig nå:-) 6 dager over termin..

Skrevet

7 dager igjen til termin her......

Er mest plaget med halsbrann og hovne føtter nå.....beina er som tømmerstokker og jeg klarer nesten ikke å gå på kvelden....de er så vonde at fy. Ellers er søvnen dårlig...er vel oppe sånn ca 6-7 ganger per natt....også må jeg opp å spise tidlig tidlig...ellers blir jeg kvalm....var plaget av kvalme tidlig i svangerskapet, men det har kommet litt tilbake nå kjenner jeg.

Ellers gleder jeg meg til å få hilse på denne vesle kålormen inni magen....hehe....og ikke minst til å få tilbake kroppen min!! ;)

Lykke til alle sammen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...