vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 28. august 2008 #1 Skrevet 28. august 2008 Kan en grav.test vise positiv, men være feil? At man ikke er gravid liksom?
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 28. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. august 2008 Hehe, ok! Skal på tidlig ul idag for å finne ut hvor langt jeg er på vei... Kom plutselig til å tenke, hm... kanskje det ikke er noen baby der... På tross av positiv test, mensmurringer og oppkast
Bring_it_on!!:)) Skrevet 28. august 2008 #4 Skrevet 28. august 2008 Skal du ta tidlig ul privat?? Hvor mye betaler du for det?? Og hvor langt er du på vei når du tar det da ca?? =) Litt lyst til og ta tidlig ultralyd i uke 9 eller noe selv.. =)
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 28. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. august 2008 Nei, jeg får det gratis på sykehust pga komplikasjoner, o.l. Aner ikke hvor langt jeg er på vei, fordi jeg ikke har mens, og dermed ikke noe å gå ut i fra... Men vet i hvert fall at i Arendal kan man gå privat til gynekologer som har praksis. Man betaler kun en 50lapp for bildene
Bring_it_on!!:)) Skrevet 28. august 2008 #6 Skrevet 28. august 2008 Ja har fått tips om en i drammen som tar ultralyd for en hundrelapp.. Privat i Drammen sentrum.. Så tenkte og høre med han etterhvert.. Men hvor langt må man være på vei før man kan ta utvendig ultralyd egentlig?? Regner med at ultralyd i uke 8-10 eventuelt er innvendig..
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 28. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 28. august 2008 Man tur utvendig fra uke 12. Kommer jo litt ann på og... Da jeg gikk gravid første gangen, tok jeg privat hos en i Drammen. Men han mistet jobben sin Men kanskje de som har overtatt kontoret er like billige... Det er liksom på oversiden av bryggeriet, og i samme bygg som et treningssenter
Bring_it_on!!:)) Skrevet 28. august 2008 #8 Skrevet 28. august 2008 Ja stemmer ... Det er der jeg fikk tips om at det kostet hundrelapp.. Og det er jo bare en uke siden jeg fikk det tipset,, Ringe og høre med dem om et par uker hvis jeg ikke klarer og vente til uke 16.. En hundrelapp er jo ikke så ille dyrt vil jeg si =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå