*nurket* Skrevet 28. august 2008 #1 Skrevet 28. august 2008 Jeg begyntte å blø i går, bitte litt i år morges og en litt større frisk blødning i går ettermiddag. I dag ser det bra ut, men sitter å venter på telefon fra legen som ville henvise til ultralyd. Noen som har vært i uke 6? Hva kan jeg forvente å se? Er sååååå spent¨på om dette går bra...
Englebarna Anie&Othelia Skrevet 28. august 2008 #2 Skrevet 28. august 2008 I min forrige graviditet var jeg på UL i uke 6, 9, 14, 19, 28. I uke 6 kan du forvente deg å sen en "klump" med hjerteslag, samme i uke 9, bare litt større "klump". Tidlig UL taes vel for å se at det er liv og at det ikke er svangerskap utenfor livmoren. I uke 14 derimot var det en liten baby. Veldig gøy. Lykke til :-)
*nurket* Skrevet 28. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. august 2008 Takk for svar:) er så spent på om det er et lite hjerte der... gleder meg til å få det overstått..
verysoon Skrevet 28. august 2008 #4 Skrevet 28. august 2008 Jeg var på UL i uke 7, kunne se embryoet og se hjertet slå. Men ikke bli veldig skuffet om du ikke får se et bankende hjerte, det er tidlig ennå og mange må vente enda noen noen uker før det lille hjertets slag vises på skjermen. Lykke til
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 28. august 2008 #5 Skrevet 28. august 2008 Jeg var på ul idag faktisk. Den innvendige funket ikke, så jeg måtte ha utvendig. Er litt vanskeligere å se da men... Gyn trodde jeg var +-6 uker. Men vi kunne ikke se noe hjerteslag! Skal tilbake om en uke
DorisD Skrevet 2. september 2008 #6 Skrevet 2. september 2008 Jeg var på tidlig UL i går. Er 6+2. Innvendig UL. Fikk se at alt var bra, at knerten ligger riktig, og vi fikk se hjerteslagene! Det var utrolig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå