Bella¨^ -med to små rosa- Skrevet 28. august 2008 #1 Skrevet 28. august 2008 ...teste i dag tidlig da.. 3 dager før IKM. Brukte en vanlig CB (sto imot fristelsen om å kjøpe en CB-Digital), og sannelig, sannelig er det ikke en svak, svak strek der....! Tør ikke helt slippe jubelen løs - men en strek er en strek, ikke sant? Skal teste med en billigtest i morgen tidlig, og sparer den andre cb'en til søndag morgen - Gud hvor spennende!
fått attpåklatt Skrevet 28. august 2008 #2 Skrevet 28. august 2008 Så spennende!!! En strek er en strek, ja - jeg krysser fingre og tær for deg!! Jeg fikk besøk av tanta i dag, akkurat som jeg tenkte :-( Bedre lykke neste pp får jeg håpe!
LaPaysanne Skrevet 28. august 2008 #3 Skrevet 28. august 2008 Hurra for dere!! Meg bekjent er en strek en strek - det går jo ikke an å være "litt" gravid:-) Selv skal jeg (prøve å) la være å teste før onsdag. Trur eg...
Gjest Skrevet 28. august 2008 #4 Skrevet 28. august 2008 Så utrolig spennende! Du må holde oss oppdatert. Hvor lenge har du/dere prøvd? Selv er jeg "ny" prøver, dette er første prøveperiode. Jeg er en 37 år gammel tobarnsmor som ønsker seg en attpåklatt... :-)
*Troika* Skrevet 29. august 2008 #5 Skrevet 29. august 2008 Må jo bare innom denne siden av og til for å sjekke..:-) Å dette var spennende nyheter!! Gå og kjøp en digitaltest!!!!!!! NU!!!:-)
Bella¨^ -med to små rosa- Skrevet 29. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 29. august 2008 Hei alle! Testet med en sånn dum, dum billigtest i dag tidlig og den var kjempenegativ. Men kanskje ikke så rart - iflg bruksanvisningen gir den resultat en dag *etter* IKM, og ikke to dager før.. Hehe.. Vi reiser bort nå i helgen, og jeg trooooor jeg skal klare å holde meg og ikke teste før søndag morgen, kanskje til og med mandag morgen.. Eller løpe og kjøpe en digital test slik som Troika instruerer... Spennende er det i alle fall! Litt faktaopplysninger: Jeg er straks 39 år og har ei lita snuppe på 9 mnd. Vi brukte 3pp på henne - og dette er vår 4pp. Før snuppa satt hadde vi en SA i uke 6, men ble raskt gravide etter den. Om vi nå er velsignet igjen, er det i alle fall ikke noe problem med alderen min!
fått attpåklatt Skrevet 29. august 2008 #7 Skrevet 29. august 2008 Jeg er så spent på dine vegne! Gi oss oppdatering! Synes du er veldig flink hvis du ikke tester før søndag/mandag. Tror jeg ville løpt å kjøpt digitaltest :-)
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 29. august 2008 #8 Skrevet 29. august 2008 Oj, dette var spennende! Haha, jeg synes du skal ta en CB digital for VÅR skyld! :-D Men jo, en strek er en strek, så GRATULERER! :-D Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå