Gå til innhold

hjelp!! Kan det være slimproppen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 36 og da jeg var på do nå så var det en geleaktig klump på str. med en femmer. Den hadde ikke tegn til blod eller noe, men kan det være deler av slimproppen ? Jeg kan nemmelig ikke huske at jeg noen gang sist mistet denne proppen, så jeg er takknemmelig for svar fra dere som har mistet denne eller alikevel vet noe om det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres veldig ut som den berømte slimproppen ja;) Trenger ikke være blodspor i den.

Skrevet

Så da er jeg kanskje mamma igjen da innen tre uker, eller kan det gå lenger selv om den er borte?

Skrevet

Jeg var paa do naa, og der kom det jammen en mengde slim med brunt blod i! Har termin om 2 dager. Hadde maserier i natt, saa foeler at det kan skje naar som helst naa, egentlig! Spennende. Lykke til til deg:) Slimproppen kan gaa lenge foer, uten at det behoeer aa bety at foedselen skal starte:)

Skrevet

Høres veldig ut som slimproppen! Spennende!

Min slimpropp i forrige svangerskap gikk en fredag, og søndag morgen kom veene og i løpet av kvelden var bebissen ute:-)

Masse lykke til!!!

Skrevet

Lykke til til dere også! Jeg håper naturligvis at det drøyer ihvertfall 2 uker før snuppa kommer, men jordmor trodde at hun kunne komme noe før, da jeg fødte 2 uker før sist gang. Håper jo at hun har rett, men vil jo ikke ha prematur heller. For dere som er nær termin så kan jo noe skje hvert øyeblikk. Tjhi - spennende er det i allefall:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...