ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 28. august 2008 #1 Skrevet 28. august 2008 Har begynt i ny jobb med mye nytt. Har hatt 2 opplæringsvakter, og kunne få en til. Da er alternativet 4 timer i ettermiddag /kveld eller en hel vakt loerdag formiddag. Min foerste ordinære vakt blir natt til mandag. Lurer sånn på hva jeg boer velge. Foeler jeg trenger de timene jeg kan få, men er vel ikke ofte man frivillig velger en helgedag Avd.lederen sier jeg får gjoere som jeg vil. Var visst lærerikt både i helgen og på kvelden i kveld (men er jo kun 4 timer i kveld da)... Sikkert dumt spm, men hva hadde dere gjort?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 28. august 2008 #2 Skrevet 28. august 2008 tatt og jobbet. det er ikke noe morro og stå der etterpå å føle at man har fått for lite opplæring. uansett så er det vel lurt å gå igjenom helg og kvelsrutiner også?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 28. august 2008 #4 Skrevet 28. august 2008 Hvis du ikke kan ta begge (jeg er alltid for mest mulig opplæring - hater å være ny) så tror jeg jeg ville tatt lørdagsvakten, i håp om at du fikk mest mulig utav en lengre vakt )
HopsiDeisy Skrevet 28. august 2008 #5 Skrevet 28. august 2008 Jeg og hadde vurdert å ta begge! Godt å være mest mulig forberedt! Lykke tili ny jobb :-)
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 28. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 28. august 2008 Tror jeg bare får en av vaktene. Virka sånn... Takk for svar begge to
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 28. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 28. august 2008 takk for svar alle 3 mente jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå