Gå til innhold

Hmmm...hva skjer??

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har ventet litt på mensen de siste dagene. Er usikker på når den kommer for jeg fjernet en kobberspiral for litt over to uker siden og blødde nesten to måneder i strekk før dette, men jeg tror jeg hadde første dag i sist menstruasjon for ca 4-5 uker siden.

Var til legen på tirsdag og tok test, men den var negativ.

Tok en ny test i dag med MU, brukte Quick Response - den også negativ.

Jeg og kjæresten min har hatt ubeskytta sex en gang, hvor vi hoppa av i svingen, for to uker siden...

Nå føler jeg meg veldig trøtt hele tiden og begynner nesten å tro jeg er gravid igjen. Kjennes hele tiden uten som mensen kommer pga mensensmerter og "oppblåsthet" i noen dager...

Hvor stor er sjansen for at en test er "falsk negativ" etter to uker...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden han hoppet av i svingen under det eneste samleiet dere har hatt etter spiraluttak, er det vel mest sannsynlig at testene viser riktig og at du ikke er gravid? Samtidig er det ALDRI godt å vite, så jeg ville tatt en ny test om et par dager hvis jeg var deg.

Lykke til!

Skrevet

Takk for svar!:)

Joda, jeg er nok sikkert ikke gravid, men føler meg så utrolig trøtt hele dagen. Samtidig som jeg har mensensmerter, uten mensen, bare litt utflod... Mensen kommer nok en av de neste dagene, tenker jeg...

Skrevet

Og jeg er så utrolig kåt for tiden! Beklager om jeg deler for mye nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...