Gå til innhold

Haha, apropos småskolebarn som kan "fitte" :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det ordet lærte vi faktisk på skolen, indirekte gjennom lærerinnen vår *flire*. Da vi skulle begynne med undervisning om kroppen fikk hun nemlig et lurt (?) innfall (fikk oss i alle fall engasjert) om at vi skulle komme opp på tavla å skrive alle ordene vi kunne for jente- og guttetiss (en ting av gangen). Så der lærte vi MYE om "kjært barn har mange navn" osv :o)

Noen andre med lærere med glupe innfall?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvilken klasse var dette i ? :)

Skrevet

Har hørt stygge ord i bhg, da er det barn som har lært av eldre søsken som igjen har lært det på skolen.....

Skrevet

Hehe, ja det var jo litt lite lurt ;o)

Nei, her gikk det i kondomer på bananer i sexundervisningen. *ler*

Skrevet

Det var det jeg begynte å lure på - følte egentlig det var 3.-4. klasse (fra gamle dager da det var 9 år i grunnskolen), men veeeldig usikker nå. Men du skulle sett klassen da - satt som lys, og fryktelig ivrige!

Skrevet

haha.. bananer ja.. her hadde vi en kuk i isopor som vi tredde kondomer på....

Skrevet

Hehe, ja "merkelig nok" var det de med storesøsken som kunne flest ord husker jeg. Jeg som var enebarn og nokså uskyldig kunne bare 1 ord pr kjønn, hehe...

Skrevet

Yaddaline

har du lest samtalen mellom meg og joikaboll@ nå el?hehe...

jeg syntes faktisk det er litt skremmende jeg hvor tidlig de lærer slikt, hehe

Skrevet

Det hadde vi også :)

Lærern vår dro ned glidlåsen og satte isopor kukken i...

Gjett om vi var flaue a!!!!! haha

Skrevet

Jepp jeg så det. Jeg kommer nok til å dåne den dagen jenta mi kan noe annet ord på skrittet sitt enn "tiss", men når jeg tenker tilbake var det jo utrolig hva man fikk med seg, hehe. Uten at man la så mye i det da :o)

Skrevet

Åh, gud, lottemooj - da hadde jeg besvimt i klassen tror jeg *leeeeeeeer*

Skrevet

lottemooj, seriøst?

Han kan da ikke ha vært vel bevart han da. Regner med det var jentene som skulle "tre de på han"?

Skrevet

Mhm.. Var omtrent så jeg gjorde det ja..

Han var ikke flau i det hele tatt av å stå foran 26 elver og late som om han tok på kondom..

Og den beste kommentaren "er det noen fler som vil prøve???" Mens alle gutta i klassen rygga langt bak i klasse rommet.. haha..

Skrevet

Uff, jeg må jo bare le. Kanskje han bare kunne det fra den vinkelen ;o)

Skrevet

hehehe.. ja la meg til "fitte" prat iher inne igår, og våknet til fitteprst her inne idag, så regnet med det måtte være en sammen heng. hehe...

ja det er sant det, og for alt vi vet kan være oss de har hørt det av å, det er nok at man driter seg ut en gang det. hehe.... Men kan liksom ikke se for meg de 2 minste her bli så store, hehe...

Skrevet

Hmm, så han hadde et visst eksponeringsbehov da kanskje? *ler*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...