Gå til innhold

Kan noen sende over litt LIDENSKAP - takk....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg begynner å bli temmelig lei av denne tørre - for ikke å si TOTALT INNTØRKEDE hverdagen min (en helt normal hverdag, forøvrig, men dog...temmelig tørr..........:-DD)

Jeg trenger lidenskap!!!!!!!!!!

Hvis noen har sett noe langs veien, er det bare å sende det over (og bare for å ha det på det rene; jeg tenker ikke nødvendigvis på den type lidenskap som foregår - som KAN foregå mellom min mann og meg - jeg tar i mot alt med takk, hva det skal være

-en heftig diskusjon, drittkasting, menn, ...ja.....:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp en tube Vivag® female intimate 2in1 Gel-

da slipper du i hvertfall å være tørr. Så kan det andre komme etterhvert :-)

Skrevet

Hehe............:-)))

Akkurat det tekniske er ikke det store problemet, -der er jo forøvrig menn gode - jeg vil ha det andre først!!

Det som sitter i topplokket.......:-D

Skrevet

Hæ? Lidens-k-...ap? *uforstående*

Neida... Men jeg skjønner godt hvordan du har det - kunne godt hatt litt mer av det selv om dagene... Sist jeg var skikkelig opphisset (og nå snakker jeg ikke om sånn "mellom mann og kone") så dreide det seg om holdninger/respekt overfor andre mennesker (eller mangelen på den hos enkelte) så da var det deilig å kjente at det kokte i topplokket (fikk faktisk et adrenalinrush av dimensjoner - var helt skjelven og ble nok rimelig vippet av pinnen)!

Skrevet

Ja!!

Den type lidenskap, ja, hehe, det var det jeg var på jakt etter - og litt av den "andre", takk, siden vi er inne på tema, mener jeg:-D.

Om man ikke får det til å koke det ikke på noen måter, og jeg trenger det nå. Litt stimuli på diverse måter:-D

Skrevet

Du kan få mitt overskudd. Medaljens bakside ved avstandsforhold.

Skrevet

Syns dib stimulerer fint, jeg - en liten drøss med folk jeg er fryktelig uenig med til tider :o) Og så hjalp det litt med en kompis som liker å diskutere bare for å diskutere (selv om det ikke alltid er hans personlige meninger som kommer frem). Og jeg hisser meg jo opp - hehe.

Den andre typen lidenskap vi snakker om aner jeg ikke hvor jeg har gjort av, hehe... *kvalm*

Skrevet

JA TAKK ! :-D

Men jeg antar at du i det minste kan overøse din bedre (....? :-) halvdel med overskuddet når dere treffes ? :-)

Skrevet

Jeg klarer ikke helt å engasjere meg på dibnivå, det blir for fjernt. Jeg må ha i det " i person" for å få den store futten:-)

Hehe, ja, akkurat under den store kvalmen kan man vel ikke forlange for mye av visse ting.....:-) Men det går forhåpentligvis over! Hvor langt er du på vei ?

Skrevet

Phew, "bare" 15 uker foreløpig. Regner med det gir seg om en mnds tid hvis jeg sammenlikner med forrige gang.

Neeei, stimulansen fra Dib varierer jo litt, men i noen få tilfeller er det godt nok til å få opp steamen (spørs jo litt hvor bastante uttalelsene er). Jeg kan vel telle på en hånd de gangene jeg har blitt skikkelig opphisset her inne, go jeg har vært med i 4 år nå... Skal jo sies at jeg har vært "flink" til å unngå konfrontasjoner også da - føler ikke hjertet mitt har godt av det, haha :oD

Meen - alle venninnene mine er jo enige med meg i alt mulig (eller later som?) så da er det jo umulig å få i gang en lidenskapelig diskusjon der ;o)

Skrevet

Snakk om utroskap!!! Da koker det her i gården! Her har en nær i familien vært utro på det groveste, og jeg er så sint og har så mange følelser at hårene reiser seg på hele kroppen når det blir snakk om det...

Ikke hyggelig lidenskap, da..... Men kjenner at jeg har et temperament som er hissigere enn jeg trodde....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...