Anonym bruker Skrevet 28. august 2008 #1 Skrevet 28. august 2008 .. ville egentlig ikke være anonym her, men jeg kommer sikkert til å få mye hets nå-så da velger jeg å heller være anonym. For en kort tid siden så gikk mannen min fra meg (vi er sammen igjen nå altså),og da var jeg singel i noen uker.. Og GUD så mange drittsekker det er der ute!!! Fikk helt sjokk,seriøst! Ble kontaktet mange ganger av mannfolk (altså gjennom en sjekkeside på facebook og på byen) som hadde dame og barn-men som bare ville ha sex på si og ha meg "hemmelig". Det var spesielt en fyr som het Morten som var fra trøndelag distriktet som seriøst hadde planer om å være utro mot dama si.. De har 3barn sammen,hus etc.. han har en jobb hvor han reiser mye til en by på sunnmøre (hvor jeg da bor),og da mente han at vi skulle treffes og pule etc. Ble helt satt ut jeg! Stakkars dama hans!! Håper det er noen her inne som kjenner han og dama så kanskje dere kan fortelle hun hva han driver med! Han bygde også en terrasse i sommer.. så om noen kjenner seg igjen,så vær obs.. Huff..helt forferdelig at det går ann å oppføre seg sånn..
Anonym bruker Skrevet 28. august 2008 #2 Skrevet 28. august 2008 Forferdelig. Jeg vet (håper og tror) at min mann ikke er sånn. Merket det selv da jeg var singel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå