birma og tredjemann Skrevet 28. august 2008 #1 Skrevet 28. august 2008 Tror dere det er grunn til engstelse? Har hatt litt blødning (eller rettere sagt lys rosa utflod) i dag. Har i tillegg hatt vondt i ryggen i dag og i går. Er veldig redd for at det skal være noe galt. Da jeg var på første kontroll sa legen at mormunnen min var litt sår så jeg kunne forvente at det kunne komme litt blod ved samleie. Det har vi ikke hatt nå. Off....blir så engstelig av sånne ting....
Opsideisi <3 Superfødeklar! Skrevet 28. august 2008 #2 Skrevet 28. august 2008 Hadde brunlig utflod i uke 7 og rosa utflod i uke 8. Fikk komme inn til UL, men alt var ok. Trenger ikke være farlig, men kontakt fastlegen og be om henvisning til UL, hvis du ikke får fred. Så får du sjekket det. Mye bedre det, enn å gå rundt og være bekymret...
birma og tredjemann Skrevet 29. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. august 2008 Hei igjen Var til UL undersøkelse i dag og det viste seg at fosteret hadde sluttet å vokse i uke 7. Hvis ikke alt kommer ut i helga, blir det utskraping på mandag. Utrolig kjipt! ....og så urettferdig at jeg har gått rundt med ett dødt foster i magen i en måned og trodd at jeg var gravid. Håper jeg snart blir gravid igjen. Noen som har noen solskinnshistorier som kan trøste litt?
Kaimana*prøvernr2* Skrevet 29. august 2008 #4 Skrevet 29. august 2008 Hei..... jeg har ingen solskinnshitorie til deg,men ville bare si at jeg tenker på deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå