Gå til innhold

*Kvelds treff 11 september*


oktoberjentene;)

Anbefalte innlegg

Da får jeg slenge opp et nytt treff jeg da... Hørte noen ønsker om den mongolske restauranten som ligger ved nuttes. så da prøver vi på den :)

 

hvis ikke dag tid og sted passer så si ifra så finner vi en annen dag :)

 

 

*siri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snufs! Foreldremøte både onsdag 10. og torsdag 11. jeg... Kan vi bytte til tirsdag....? Har liksom så lyst til å være med... Om det passer for dere da.??

 

M.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lyst til å være med jeg også, men kjæresten min trener håndball tirsdager og torsdager. Får se om jeg frir til svigers sånn at jeg får blitt med likevel - hadde vært koselig å treffe dere igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del er det akkurat samme hvilken dag det blir:) Åssen er det for dere andre??

Lenge siden du har vært på treff nå May. Tida flyr fort.. Hvor mange uker er du nå??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mandag passer bra for meg :) Har sjekket med svigermor som sitter barnevakt dersom treffet blir på torsdag, så da blir jeg med uansett dag - gleder meg allerede :o))

 

Lene, jeg går inn i uke 21 i morgen, så tiden flyr ja! Magen er rimelig stor og ligger godt over det grønne feltet på helseskjemaet....

Har akkurat vært inne hos nabo'n nå og spist nystekte wienerbrød, hun er så snill den bestemora di altså :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter! I'm back:-) Fikk en nydelig liten datter den 28.08.08.Hun kom i rekordfart. Jeg reiste hjemme i fra kl 03:20 og 03:53 var lille Selma født. Hadde 7 cm åpning ved ankomst sykehuset og lystgassen var min beste venn. Far rakk desverre ikke å få med seg fødselen.

Alt er bra med mor og barn, vi koser oss hjemme. De vitale målene er forøvrig 3330 gr og 50 cm lang.

 

Vi kommer nok ikke på dette treffet, men vi sees forhåpentligvis ganske snart. Jeg er jo stolt som en hane og vil vise henne fram til hele verden.

 

Klem Synnøve

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig å høre fra deg Synnøve :) godt å høre at alt står bra til... Kan skjønne du er super stolt av snuppa... og vi som sitter her med magene våre har jo ekstremt lyst til å se de bitte små søte babyene :) så velkommen på treff så snart du orker og har lyst.....

kos dere masse :)

 

klemmer fra siri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt utrolig den fødselen din Synnøve. :)

Det er rart å tenke på at en fødsel kan gå så fort noen ganger... Er så spent på å høre om den!!

Håper jeg får en raskere fødsel denne gangen også, men ikke så kjapp kanskje... hehe

 

Vi sees snart på et treff da. nå er det såpass mange som har født, så vet ikke helt hvor det passer å ha med barnevogner jeg. CC er vel det eneste snart.. hehe

Gleder meg så til å se disse små babyene, blir jo halt sjuk.:)

 

-Lene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hmm..får se. tror vi skal påforeldremøte i barnehagen den dagen..håpe det er tidlig så jeg rekker å komme etter da. Er jo så god mat der!!

Grattis til Aina da som har født. Koselig! Men synd at folk faller fra:) Men vi sees igjen med våre små:)

 

Ida

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da var det bekreftet..foreldremøte i barnehagen på mandag fra 19-21. Får ikke kommet denne gangen. Men men:)

Dere får kose dere da:)

 

ida

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SÅ koselig at det kommet 2 til :) velkommen :)

sees da på mandag............

 

 

super at du kommer med vesle frøkna snart synnøve :) gleder oss

 

 

Siri :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...