Gå til innhold

Regndress, vinterdress og fleecedress:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg kjøpt inn alt frøkna skal måtte trenge i høst og vinter. Det fra ifjor er jo alt for lite og hun vokser med rakettfart.

Bestilte Barnehagepakken fra sportmann og er veldig fornøyd. Hadde det også i fjor som ekstrasett og det funket. Foret i dressen kan tas ut og da kan dressen brukes som høst og vårdress. Følger også med refleksvest og oppbevaringspose. Alt dette for kun 499,-

Kan vel ikke få noe rimeligere uten at det blir fryktelig dårlig kvalitet?

Har hatt flere Reimadresser, men jeg synes disse fra Sportmann er like gode!

Og i og med at prisen for alt dette er uslåelig, så ble det sånn. Og nå har de også nye farger:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg satt å vurderte å bestille den pakken.Men ante ikke om den var noe bra.Å her blir det ikke barnehage enda.Vil kose meg med han et år til.Selv om jeg får slengt med leppa at ungen trenger barnehagen for å lære seg ting i...Ingen av di andre tok skade av å være hjemme til fylte 3 år...Huff,nå spora jeg av...

Altså,når du har testa den,og sier den pakken er verdt sine penger,så skal jeg få tak i også.Han trenger egentlig ikke alt,men greit å ha ;o)

Skrevet

Har du ikke Reima???? Hva slags mor er du da??????

Tror jeg får ringe barnevernet....

Ha ha ha ha ha, nå ble du nok usikker tenker jeg:o)))

Da tror jeg at jeg går for det. Har brukt dresser fra Bogerud vi da og de har jeg vært veldig fornøyd med. God kvalitet og uttagbart fòr.

Men nå lurer jeg litt på om jeg ikke skal herme etter deg, og bestille bhg. pakken:o)

Skrevet

Hahahaha, ja nå vart æ skræmt ja;-D

Joda, lille rosa har hatt flere Reimadresser, men jeg synes ærlig talt ikke de er verdt å betale 1600 kroner for når jeg får alt det jeg får for 499,-. Hun sliter ikke så mye på tøyet ennå at det er nødvendig! Og vi har jo to av alt, så hun sliter ikke på en ting alene:-)

Så kan vi heller bestille en designerkjole til mamman sånn i ny og ne:-) Og jammen ble det kul designskjorte på pappan og designkjole på lille rosa også;-) Takket være min økonomiske sans:-)

Skrevet

Ja det er mye bedre, og ha designkjoler. Det forstår jeg godt:o))

Men må si meg enig i at det er ikke alltid at prisen er avgjørende.

For jeg synes vel at Reima er litt overpriset:-D

Skrevet

Da er vi to:-)

Og designkjole er artig å ha det:-)

Skrevet

Helle måne Klatten!! ALLE med respekt for seg selv bruker Reima!! Selv om den absolutt IKKE er verdt 1600 kroner!!!

Hehe... Her har vi gjort som MSB.. brukt Bogerud-dressen som dress 2. Synes det høres ut som om Sportsmannpakken er ett godt tips:=)

Skrevet

Hei hei

Jeg lurte på, siden det virker som om du har litt erfaring med denne pakken...

Er den stor i størrelsen?

Tenkte å bestille til lillebror. Har begynt å kjøpe str 86 til ham nå, selv om det er ganske stort. Og siden jeg er såpass gjerrig av meg (knis) så liker jeg at de har noe å vokse i.

Blir da str 92 bombestor?

Selv om mora liker å spare så må han jo få lov til å røre på seg også ;o)

Skrevet

Lurer på om jeg skal kline til jeg også... Har egentlig en REIMA (svigermor har kjøpt den) - så jeg sparer henne for noen kronasjer! Det bør komme godt med når arv skal fordeles? *knis*

Skrevet

Ja om noken veit litt om str til sportmann hadde det vore supert, syns det er dumt om dressane blir alt for store også! Kjedeli å bruke ekstra tid på retur og bytting.

Skrevet

ER DU GAL; sier du her att du IKKE bruker REIMA, rister på hodet av en slik uvitende mamma som deg...

Hehehe har hatt Reima en gang og fant raskt ut at den ikke tilsvarte prisen, er også kjempe fornøyd med klær fra sportsmann.

Er ikke alltid prisen som avgjør om plagget er bra nei ,0)

Skrevet

Jeg husker at Reimadressene vihadde var store i størrelsen og ikke samsvarte med det andre tøyet som lille rosa brukte. Men Barnehagepakke-klærne virker mer normale. Frøkna her bruker nå 98/104 og jeg kjøpte i 104 og det er helt riktig i forhold til hennes høyde.

Så jeg ville satset på den str de bruker, evt en opp. Regndressen har bukse med regulerbare seler og det er strikker og dingser som holder godt på plass:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...