Kjukka Skrevet 28. august 2008 #26 Skrevet 28. august 2008 Enig med (S)TinkerBelle <3 på alle faktisk. Har bare lest Frelseren og Sorgenfri til nå da. Holder på med den fjerde av Tempelridderen nå. Begynte i går... Er egentlig en triologi, men er skrevet to frittstående romaner etterpå. (Så (S)TinkerBelle <3, løyp og kjøyp!!) Vanvittig bra!!
Gjest Skrevet 28. august 2008 #27 Skrevet 28. august 2008 Jeg er enig med "La Perla" jeg... Knut Hamsun er den største vi har i Norge i alle fall. Hans romaner er mine favoritter og den boken jeg har lest flest ganger, og aldri blir lei, er "Victoria". De andre "klasikerene" "Sult" og "Markens Grøde" er ikke langt bak )
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 28. august 2008 #29 Skrevet 28. august 2008 Wuthering Heights Scarlett Ishavskatedralen var også en veldig bra bok. Synes også at Dan Brown bøkene er ganske bra.
Stjerne37 Skrevet 28. august 2008 #30 Skrevet 28. august 2008 Har Åsne Seierstad som favoritt,eller mange bøker fra virkeligheten.Er ikke fan av romaner.
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 28. august 2008 #31 Skrevet 28. august 2008 Oi Oi Oi.... Vaaanskeliiiig........ - Ingen som har nevnt Harry Potter bøkene på engelsk enda? - Folket på Innhaug triologien av Anne Karin Elstad - Tusen strålende soler - Tatt av vinden
Jenny-penny Skrevet 28. august 2008 #32 Skrevet 28. august 2008 * Vindens skygg *Tusenstrålende soler * Havets katedral *Stormens tid *Balanse kunst
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå