Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 28. august 2008 #2 Skrevet 28. august 2008 Leste den da jeg gikk på vgs, synes det var ganske bra den gangen.
Tommage♀♂ Skrevet 28. august 2008 #3 Skrevet 28. august 2008 Kjedelig sunes jeg, men det er mange år siden jeg leste den. Orker ikke lese den igjen, kjenner kjedsomheten og irritasjonen over dårlig slutt melde seg bare ved tanken, ne jeg husker hverken hav den handlet om eller slutten, ehe=p
prebs Skrevet 28. august 2008 #4 Skrevet 28. august 2008 "Beatles" er et must for dannete mennesker! Noe av det beste innenfor norsk litteratur.
meg & to små vampyrer Skrevet 28. august 2008 #5 Skrevet 28. august 2008 Leste den på vgs. Likte den. Greit å ha lest siden den refereres til så ofte.
Gjest Skrevet 28. august 2008 #7 Skrevet 28. august 2008 Har lest den 3 ganger og synes det er e fantastisk bok. Oppdager nye ting hver gang.
Mollybegolly Skrevet 28. august 2008 #8 Skrevet 28. august 2008 Den har jeg lest opptil flere ganger - en skikkelig bra historie og levende beskrivelser av Oslo! Har også lest Bly - både likte og ikke likte boka, jeg ville så gjerne at Kim Karlsen skulle ha det bra og ikke ødelegge for seg selv! Og nå håper jeg at jeg får "Bisettelsen" i bursdagsgave, har iallefall ikke tenkt å anskaffe boka selv før den tid, sånn i tilfelle.... :-)
mor.monsen Skrevet 28. august 2008 #9 Skrevet 28. august 2008 Har lest Beatles og Bly, nå skal jeg lese begge en gang til så jeg er klar for den siste boka Bisettelsen. Jeg er stor fan av Saabye Christensen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå