Gå til innhold

Hvilken organisasjon er dere fadder gjennom?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har lyst å bli faddere for, men aner ikke hvilken organisasjon vi skal velge. Er det noen som har undersøkt litt mer enn jeg har fått meg til så langt, som kan anbefale noen? Foreløpig kommer jeg liksom bare på Unicef og Plan, men ejg aner jo ikke hvem som er flinke på å gi pengene videre mest mulig uavkortet...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er faddere gjennom frelsesarmeen. Der kan man velge mellom å være fadder for et spesielt barn, eller å være fadder til et prosjekt.

Skrevet

En liten lokal organisasjon som heter Casa Guatemala, men det er vel mest fordi vi kjenner den godt. I tillegg til Unicef har Redd Barna og SOS Barnebyer svært godt omdømme - Plan har slitt litt med ryktet, men kommet seg mye.

Det finnes også mange religiøse organisasjoner som har fadderordninger, men disse utgår for min del (KN, Strømmestiftelsen etc).

Skrevet

Du som er fadder gjennom freselsarmeen.. gjelder det for hele verden??

Vi så reklamen til Kari Traa, og har lyst å være faddere for de stakkars barna i østblokklanda..Det skar dypt i mammahjerte mitt den reklamen der altså.. Noen som vet hvilken organisasjon Kari Traa er tilknyttet?

Skrevet

Vi har hjertebarn i Strømmestiftelsen.

Jeg har sett med egne øyne hvordan midlene deres får skoler, barnehjem, hjem for gatebarn osv, til å vokse, og har jobbet der selv, så jeg liker å tenke at pengene våre blir godt brukt.

Skrevet

Plan og SOS Barnebyer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...